به مناسبت روز جهانی بانک خون بندناف، مراسم گرامیداشتی از سوی دفتر بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۷۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی البرز در ابتدای این مراسم که صبح امروز چهارشنبه (۲۴ آبان) در محل بانک خون بند ناف جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله اخیر اظهار کرد: پژوهشگاه رویان ذخیره ارزشمندی برای نظام است که با مجاهدت مرحوم کاظمی آشتیانی و جهادگران دانشگاهی شکل گرفت و اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که خوشبختانه کشور روی پای خود ایستاده است و به خارج از کشور وابسته نیستیم.
 
گرامیداشت روزجهانی بانک خون بندناف در استان البرز
 
این مسئول ادامه داد: بانک خون بندناف نیز تلاش مبارکی است که سال‌هاست از سوی پژوهشگاه رویان راه‌اندازی شده است و در استان البرز نیز طی چهار سال گذشته با راه اندازی دفتر این بانک، خدمات ذخیره خون بند ناف نوزادان در هنگام تولد به خانواده‌ها ارائه می‌شود.
 
وی از موفقیت دفتر استانی این بانک سخن گفت و خاطرنشان کرد: شعبه دوم بانک خون بندناف در استان البرز نیز طی هفته آینده در شهرستان فردیس افتتاح خواهد شد.
 
هاشمی‌راد با اشاره به این که در روز جهانی بانک خون بند ناف قرار داریم، تصریح کرد: به همین مناسبت بانک خون بند ناف استان البرز به تمامی دانشگاهیان البرزی اعم از دانشجویان و استادان از امروز تا روز ۱۶ آذر که روز دانشجوست، تخفیف مناسبی بابت خدمات قابل ارائه، به دانشگاهیان خواهد داد.
 
گفتنی است دفتر این بانک خون در محل ساختمان برج طاق کسری، طبقه هشتم، واقع در میدان سپاه کرج قرار دارد و شهروندان می‌توانند برای کسب آگاهی از خدمات این مرکز با شماره تلفن ۳۴۴۸۷۵۵۵ تماس بگیرند.
 
منبع: ایکنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها