خبرهای داغ:
معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه قزوین:

بسیج مظهر مردم سالاری دینی است

معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: بسیج مظهر اصلی مردم سالاری دینی است عنوان و شعار اصلی هفته بسیج امسال بوده و همه‌ی برنامه‌های اقشار مختلف بسیج نواحی و شهرستان‌ها بر اساس این رویکرد عمل خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۴۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد امیری‌مقدم معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: از تاریخ 29 آبان تا 5 آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده و بیش از 500 برنامه متنوع برای این هفته در نظر گرفته شده است.
وی تشریح کرد: بسیج مظهر اصلی مردم سالاری دینی است عنوان و شعار اصلی هفته بسیج امسال بوده و همه‌ی برنامه‌های اقشار مختلف بسیج نواحی و شهرستان‌ها بر اساس این رویکرد عمل خواهند کرد.
این مسئول با اشاره به روزشمار برنامه‌‌های هفته بسیج تصریح کرد: با درنظرگیری موضوع تنوع و ابداع برنامه‌های متعدد و متنوعی برای هفته بسیج در نظر گرفته شده و از سخنرانان ویژه کشوری نیز برای حضور و ایراد سخن در برنامه‌ها دعوت به عمل آمده است.
معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه قزوین ضمن اشاره به برخی نشست‌های بصیرتی و روشنگری هفته بسیج تبیین کرد: در ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 30آبان ماه نشست بصیرتی و روشنگری با حضور سردار اهوازیان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
امیری‌مقدم ادامه داد: برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری و هم‌چنین نشست روشنگری با موضوع نقش بسیج و با حضور سردار کریمی از برنامه های هفته بسیج در اول آذر ماه و در شهرستان‌های اقبالیه و معلم کلایه می‌باشد.
وی در ادامه مطرح کرد: از برنامه‌های ویژه روز پنج‌شنبه دوم آذر ماه همایش توانمندسازی فرهنگی حوزه‌های مقاومت است که در ساعت 8:30 صبح با حضور مدیران فرهنگی و اصحاب رسانه در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: رویکرد مردم محوری، توجه به فرهنگ و هنر و رسانه و هم‌چنین توجه به ابداع و تنوع از مهمترین رویکردهای هفته بسیج در سال 96 می‌باشد.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار