مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: شهدای والامقام به ما همواره یادآوری می‌کنند که از مسیر ولایت منحرف نشویم و اگر ملتی از مسیر ولایت منحرف شد آن ملت نابود می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۲۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری شامگاه دوشنبه در یادواره 166 شهید آستارا اظهار داشت: خدای متعال به پیامبر(ص) می‌فرماید همه عالم را به‌خاطر وجود تو خلق کردم که ثابت می‌کند بقا برای انسان‌ها معنی ندارد و رمز بقای بشریت در مسیر ولایت الهی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پیامبران و امامان آمدند تا مسیر ولایت الهی را برای انسان‌ها نشان دهند افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر می‌خواهید حیات پیدا کنید و هرگز نمیرید در مسیر ولایت الهی قدم بگذارید.

وی با بیان اینکه انبیای الهی آمدند تا ما را به‌سوی خداوند دعوت کنند و انسانی که رنگ خدایی گرفت ابدی می‌شود و ماندگار و جاودان می‌ماند اعلام کرد: شهدای ما مسیر را درست شناختند و در این مسیر کوتاه نیامدند.

تسخیری با اشاره به اینکه کسانی که در مسیر الهی قرار گرفته‌اند تا ابد زنده‌اند خاطرنشان کرد: شهدای والامقام به ما همواره یادآوری می‌کنند که از مسیر ولایت منحرف نشویم و اگر ملتی از مسیر ولایت منحرف شد آن ملت نابود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهیدان راه و منش الهی را برای ما نشان داده‌اند ابراز داشت: در دفاع مقدس شرق و غرب آمدند و پشت صدام ملعون ماندند اما دنیا در برابر سلحشوری و رشادت‌های رزمندگان اسلام به زانو درآمد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدای ما با خداوند معامله کردند و با خلوص نیت جان خود را فدای اسلام کردند خاطرنشان کرد: شهید حججی با رشادت و فداکاری خود شهیدی جهانی شد.

تسخیری با تاکید بر لزوم مطالعه وصایا و آثار باقی مانده از انبیاء و ائمه توسط نسل جوان اظهار داشت: با توسل به ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می‌توان خدایی شد و برای همیشه در تاریخ همچون خورشید درخشید.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده که با من معامله کنید و من خدا مشتری جان و مال شما می‌شوم افزود: شهیدان ایران اسلامی با خداوند معامله کردند و با توسل به ایزد منان و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند.

تسخیری با اشاره به اینکه انقلاب ما با این همه تهدیدات بین‌المللی و با گذاشتن تمام گزینه‌ها روی میز استکبار جهانی مثل کوه استوار است گفت: خون شهیدان ایران اسلامی این کشور را سرپا نگه داشته است و تا زمانی که با ولایت باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان تثبیت شده است افزود: رئیس جمهور احمق و نادان آمریکا باعث شد وحدت بیشتر در ایران ایجاد شود و امروز کشور ما نیاز به وحدت بیشتر دارد و آمریکا دشمن واحد برای تمام جناح ها است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: شیاطین بدانند که ملت ایران اسلامی پای خون شهدا و ولایت ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و با وحدت کلمه و در کنار یکدیگر مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

ارسال نظرات