خبرهای داغ:
به همت تاکسیرانان خط ولیعصر شهر قزوین:

پایگاه کمک به زلزله زدگان در چهارراه ولیعصر دایر شد

تاکسیرانان خط ولیعصر شهر قوزوین با ایجاد پایگاه جمع آوری کمک برای زلزله زدگان غرب کشور در چهارراه ولیعصر قزوین از تمام همشهریان خواست تا با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به پایگاه های سطح شهر به کمک مردم مصیبت زده بشتابند.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۱۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

علیاری مسئول خط ولیعصر شهر قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: در حال حاضر تنها پایگاه دایر در چهارراه ولیعصر مربوط به تاکسی داران  فعال بوده و با جمع آوری کمک های تاکسیرانان و مردم دربیش از 25 نقطه در حال جمع آوری بوده تا بتوانیم از مبانی قانونی با هماهنگی سایر نهاد های مسئول به مناطق زلزله زده فرستاده شود.
وی در ادامه تصریح کرد: همه مردم ایران غم و شادی را در طول تاریخ با هم تقسیم کردند و در کنار هم ماندگاری ایران را رقم زدند و در برابر تمام حوادث و بحرانها استوار ایستاده است.
وی تبیین کرد: پس از انقلاب هم این اتحاد و همدلی با رهبری فرزانه انقلاب وامام مستضعفان بیشتر شده مردم کرمانشاه پاره تن امت و انقلاب هستند هیچگاه آنان را تنها نمی گذاریم.
علیاری ضمن تسلیت این حادثه دلخراش گفت: وقتی رهبر انقلاب دستور رسیدگی عاجل فرمودند همه ما موظیفیم در کنار مردمان استوار کرمانشاه باشیم و از خدای منان برای تسکین آلام دیار پهلوانان طلب لطف الهی می کنیم.
یکی از شهروندان که در حال اهدای کمک به پایگاه بود نیز گفت: همه فرزندان کرمانشاه فرزندان و برادران ما هستند، غم آنها سنگین است اما با تاسی از زینب کبری علیه السلام دلها آرام می گیرد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها