خبرهای داغ:
در قالب طرح دارالشفا صورت می‌گیرد:

دیدار و سرکشی از 100 بیمار قزوینی

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد 100 بیمار بستری در منازل و بیمارستان‌ها در قالب طرح دارالشفا با همکاری خادمیاران بهزیستی و مراکز درمانی دیدار وسرکشی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۰۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

حسنعلی نوروزی مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به برنامه‌های دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد 100 بیمار بستری در منازل و بیمارستان‌ها در قالب طرح دارالشفا با همکاری خادمیاران بهزیستی و مراکز درمانی دیدار وسرکشی می‌شود.
وی افزود: همچنین در ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) از 70 خانواده معظم شهدا در قالب طرح رضای شهیدان دیدار می‌شود.
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین ادامه داد: در قالب طرح محرومیت‌زدایی با همکاری بسیج سازندگی و اداره آب و فاضلاب روستایی انعقاد قرارداد پروژه عمرانی طرح آبرسانی به سه روستا الموت غربی انجام شده است.
نوروزی تصریح کرد: همچنین در ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) سه کاروان زائر اولی به تعداد 135 نفر در قالب طرح مهر درخشان با همکاری خیران خادمیار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه ایستگاه صلواتی در ایام شهادت حضرت امام رضا(ع) با همکاری خادمیاران و خیران در شهر قزوین برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین تعداد سه کانون خادمیاری محلی و سازمانس در قالب طرح خادمیاری با همکاری مساجد و خادمیاران محلی راه‌اندازی شده است.
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین یادآور شد: همزمان با فرارسیدن هفته وقف همایش تجلیل از واقفان استانی و محلی در این استان برگزار می‌شود.
1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار