خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

بزرگترین دستاورد بسیج امنیت و عزت کشور است

فرمانده سپاه مرند در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان، بسیج را مایه برکت و حرکت نظام دانست و گفت: امنیت و عزت کشور بزرگترین دستاورد بسیج است.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۲۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده، همه مردم ایران اسلامی را که به نظام و انقلاب دلسوزند، جزو خانواده بسیج خواند و افزود: بسیج باید به عنوان یک الگو، در کل جهان توسعه و تقویت شود.

وی در ادامه همه برنامه های اجرایی در سطح بسیج را جزو مطالبات و منویات رهبر فرزانه انقلاب عنوان و بیان کرد: ما در بسیج کار نشد نداریم و شعار اصلی ما می توانیم است.

قهرمانزاده در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت و خدمت بی منت را از وظایف اصلی بسیج توصیف کرده و خانواده شجره طیبه بسیج را تنها پیش قراول این عرصه نام برد.

وی تقویت انسجام ملی و بنیه دفاعی کشور از مهم ترین الزامات نظام اسلامی برشمرد و اظهارداشت: به حول و قوه الهی توسط بسیج اقدامات خوب و موثری در این راه برداشته می شود.

قهرمانزاده در پایان، افتتاح 11 باب خانه محروم، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری نشست های بصیرت و روشنگری، برگزاری چندین یادواره شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، همایش بزرگ طلاب و روحانیون شهرستان، تجلیل از نخبگان علمی بسیج در مدارس و دانشگاه ها، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار از اسایشگاه جانباران و خانه سالمندان،  و همایش بزرگ شکوه و پایداری را از جمله برنامه های شاخص سپاه مرند در هفته مبارک بسیج نام برد.

 فرمانده سپاه مرند تاکید کرد: همه اقشار جامعه باید با وحدت و همدلی در حفظ و توسعه دستاوردهای انقلاب کوشا بوده و همیشه در این راه ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها