خبرهای داغ:
معاون امور استانهای موسسه راهیان کوثر گفت: بدانید که فریاد "لبیک یا حسین" آنقدر جاذبه دارد که می تواند همه مردم جهان را با همه اختلافات در ذیل خود جمع کند و این رسالت شما است.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۲۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار تنهایی معاون امور استانهای موسسه آموزشی ـ فرهنگی راهیان کوثر کشور شب گذشته در مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره زیبایی های عاشورا در بیرجند اظهارداشت: کاری که شما انجام دادید کاری بسیار ارزشی و ماندگار است و آرزو می کنیم که این جشنواره فراگیر و جهانی شود.

وی خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: مطلب اول اینکه این نهضت از زمان پیامبر آغاز شد، در کربلا ادامه و تا ۲۲بهمن همچنان پا برجا باقی مانده است و پرچم این نهضت در حساس ترین نقطه جغرافیایی تاریخ باپیام هایی به اهتزاز درآمد. پرچمی که جهان شرک وکفر تحمل برپایی یک روز آن را هم نداشتند.

معاون امور استانهای موسسه راهیان کوثر افزود: این نهضت سبب ایجاد توطئه هایی از سوی دشمنان شد که این توطئه ها با رشادت های فرزندان این مملکت خنثی شد.

وی گفت: شما راهپیمایی اربعین حسینی را دیدید این مانور همان رزمندگان علوی، فاطمی و حسینی تا خمینی و خامنه ای است.

سردار تنهایی با بیان این که این پرچم رسالتی بر گردن ما گذاشته است گفت: از جمله رسالتهای شما این است که به تأسی از حضرت زینب می خواهید زیبایی های عاشورا را با زبان هنر ترسیم کنید.

وی خاطرنشان کرد: زبان هنر زبان گویا و جامعی است که می تواند جوامع و نسل ها را بیدار کند و با آنان صحبت کند.

سردار تنهایی با عنوان اینکه قطعا حضرت زینب فرصت نداشتند که تمام زیبایی های عاشورا را بیان کنند اذعان کرد: این رسالت بر عهده فرزندان ما گذاشته شده است و من خوشحال هستم که امروز در جمع گروهی هستم که پرچم دار این بخش از نهضت حسینی هستند.

وی با تاکید بر اینکه دختران ما باید بدانند که این آغاز راه است خطاب به دانش آموزان افزود: شما رسالت بسیار سنگینی دارید. حضرت آیت الله بهجت می فرمایند تا زمانی که فریاد "لبیک یا حسین" به گوش همه جهانیان نرسد از ظهور خبری نیست.

معاون امور استانهای موسسه راهیان کوثر تصریح کرد: بدانید که فریاد "لبیک یا حسین" آنقدر جاذبه دارد که می تواند همه مردم جهان  را با همه اختلافات در ذیل خود جمع کند و این رسالت شما است.

 وی با بیان اینکه شما به عنوان یک ماموریت این راه را ادامه دهید خاطرنشان کرد: ماموریت مهم شما این است که از هم اکنون تا سال آینده زمان همین جشنواره تلاش کنید که فریاد "لبیک یا حسین" را به گوش افراد زیادی برسانید.

سردار تنهایی متذکر شد: فریاد "لبیک یا حسین" اگر از گوش دختران ما به گوش دختران و زنان دنیا برسد قطعا گیراتر و رساتر است و این رسالت شما است.

وی در پایان بیان کرد: ما به جهت پاسداری از خون تک تک شهدا این وظیفه را داریم که بتوانیم فریاد " لبیک یا حسین" را به گوش همه جهانیان برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها