خبرهای داغ:
مهدی طحانی
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: با کشته شدن امام حسین(ع) نور ولایت و دین در جامعه تزریق شد و مردم بیشتر با مبانی اسلامی آشنا شدند.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۰۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید مهدی موسوی صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا در بسیج امام علی (ع) اردستان اظهار کرد: شرکت در اربعین از هر کار فرهنگی مهمتر بوده و مسئولان امکاناتی فراهم کنند تا همه در مراسم اربعین که انسان ساز است شرکت کنند.
وی افزود: بهشت ویژه کسانی است که در راه امام حسین بوده و به مسائل مذهبی به صورت یک کار ارزشمند و دینی نگاه می کنند.
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: مسلمانان باید خدا را قدر دان بدانند که به آنها عنایتی کرده تا در مراسمهای مذهبی و زیارت عاشورا بتوانند شرکت کنند.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حرکت اباعبدالله الحسین موجب شد تا مردم به سوی ائمه روی آورند، تصریح کرد: همه ضمن روی آوری به امام، نسبت به فرزندان امام نیز دیدشان مثبت شد.
وی تاکید کرد: موسس تمام حوزه های علمیه حضرت سجاد علیه السلام است که پایه گذار نهضت اسلامی شد و انقلاب اسلامی ما نیز برگرفته از نهضت ائمه است.
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس شهادت‏ امام حسین‏ علیه السلام را کمک به احیای آیین خدا دانست و افزود: شهادت امام حسین(ع) درخت توحید و نبوت را طراوت و سرسبزی تازه ‏ای بخشید.
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: با کشته شدن امام حسین(ع) نور ولایت و دین در جامعه تزریق شد و مردم بیشتر با مبانی اسلامی آشنا شدند.
وی تصریح کرد: جامعه در مواقعی مشخص شکل مذهبی خود را دارد، اما در منازل معارف مذهبی بصورت کم رنگ مشاهده می شود.
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان با اشاره به الگو گیری جوانان از فرهنگ غربی تاکید کرد: تربیت فرزندان اگر با الگو گیری از دین مبین اسلام و توسل به ائمه همراه شود سرانجام خوبی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها