حمایت و همدردی ورزشکاران مازندران از زلزله زدگان کرمانشاه

ورزشکاران مازندرانی که در اردوهای ملی کنار قهرمانان کرمانشاهی رسم و رزم‌افتخار آفرینی را برای ایران عزیز تمرین می‌کنند، مهیای یاری و همراهی بوده‌اند و دریغش نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۸۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

 به گزارش خبرگزری بسیج مازندران،کرمانشاه و کردستان همچون مازندران سرزمین یلان و قهرمانان بزرگ و تاریخ سازی بوده و هستند.

از دیرباز این دو استان به مانند مازندران دلاوری‌هایی را برای ورزش این مرز و بوم به ثبت رسانده‌اند که تا به همیشه از آنها یاد خواهد شد، شاید به همین دلیل است که مازندران اندوهی آشکار بر صدای اهالی اش و حزنی واضح بر سیمای مردمانش نشسته است.

زلزله ایستاده اما دل‌های ایرانیان هنوز می‌لرزد؛ قصه پر غصه این روزهای غرب ایران چشم‌ها را سرخ و تر نگه داشته ولی گمان و خیال همگان راحت! این غرب که غریب نیست. یک ایران کنارشان هست و در تحمل این درد سخت صبورانه همت می گمارد.

ورزشکاران مازندرانی که در اردوهای ملی کنار قهرمانان کرمانشاهی رسم و رزم‌افتخار آفرینی را برای ایران عزیز تمرین می‌کنند، مهیای یاری و همراهی بوده‌اند و دریغش نمی‌کنند.

چند جمله‌ای از برخی قهرمانان نام‌آور مازندرانی آورده‌ایم تا حادثه‌دیدگان بدانند چشم‌های همه شوق ایستایی دوباره شان را دارد.

رضا یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان

ایرانی‌ها یک خصیصه مشترک دارند و آن نوعدوستی است. این اتفاق در هر کجای دنیا می‌افتاد ناراحت می‌شدیم و برای کمک اقدام می‌کردیم. این زلزله‌زدگان که از خون و تبار خودمان هستند. وظیفه داریم که یاری‌شان کنیم. از مردم عزیز کشورم به‌خصوص مازندرانی‌های با وفا می‌خواهم در این برهه حیاتی به کمک آنان بروند.

صدیقه دریایی قهرمان ووشوی جهان

صحنه‌های پر از درد و غم در کرمانشاه و کردستان حال همگان را یکسان کرده است. من کمکی در حد وسع خود داشته‌ام و از مردم شریف ایران و بانوان ورزشکار آمل و مازندران استدعا دارم سهم مهر خود را ادا کنند تا هر چه زودتر ایران ما به شادابی گذشته بازگردد.

پیمان حسینی بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان

شرمنده‌ام که در کرمانشاه و کردستان نیستم. دوست داشتم میان هموطنانم باشم اما گفتند که حضورمان در محل اتفاق چندان کمکی نمی‌کند ولی در نوشهر و از اینجای ایران می‌گویم که قلب‌مان برای غرب کشور می‌تپد و از همگان و به ویژه جامعه یک‌دل ورزش خواهش دارم، هر مقدار و به هر ترتیب که می‌توانند؛ یاور زلزله‌زدگان باشند.

فاطمه چالاکی قهرمان لیگ جهانی کاراته

بغضی دارم که رهایم نمی‌کند. نگران و ناراحت مردم عزیز کرمانشاه و کردستان و آن منطقه هستم که می‌دانم چقدر مظلوم و دوست داشتنی هستند. از خانواده کاراته که همواره نقش خودش را به عنوان ورزش مردمی ایفا کرده، می‌خواهم با تمام توان خود کنار آسیب‌دیدگان باشند.

فرزان عاشورزاده
چه می‌توانم بگویم جز اینکه تسلیت و تسلیت و تسلیت. زبانم قاصر است از توصیف حالم. دوستان کرمانشاهی زیادی دارم که می‌دانم حالشان از من بهتر است. مردم نازنین ایران خودشان نگفته و نخواسته کمک می‌کنند اما باز هم می‌گویم که الان فصل همدردی است.

مبینا علی نسب قهرمان شطرنج جهان

از خدا خواسته‌ام که این غم و غصه را از چهره و دل هموطنان زلزله زده بشوید و این درد مشترک را مرهم بگذارد.
من هم در کنار آسیب‌دیدگان هستم و خانواده شطرنج به وظیفه خود در قبال هموطنان عمل خواهد کرد.

معین تقوی قهرمان ووشوی جهان


کاش توانم بیش از اینها بود تا بتوانم از رنج مردمان غیور کرمانشاه بکاهم. از وقتی این اتفاق افتاده، همه را می‌بینم که ناراحت هستند و واقعا اثر این زلزله باعث اندوه تمام ایران شده است. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم، مشارکت در یاری رسانی به همنوعان است و خواهشی دارم از همشهریان نوری و هم استانی‌های مازندرانی که در این حرکت ارزشمند انسانی و معنوی به مانند همیشه مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار