در تمام شهرستان‌های مازندران چادرهای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هلال احمر بر پا می شود و اولویت با کمک‌های نقدی است که به سه روش قابل پرداخت است؛ واریز به شماره 99999 یا از طریق صندوق کمک‌های مستقر در چادرها و یا سامانه پیامکی *724# که برای سراسر کشور یکسان است.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۸۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی اکبری در نشست خبری که با هدف ارائه گزارش اعزام تیم امداد و نجات به کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حدود 65 نفر در قالب تیم‌های واکنش سریع وارد منطقه ثلاث باباجانی شدند، روز گذشته یک‌هزار دستگاه چادر و 2 هزار تخته پتو و امروز نیز 2 هزار دستگاه چادر به مناطق آسیب دیده ارسال کردیم. 

وی افزود: از دیروز در تمام شهرستان‌های مازندران چادرهای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هلال احمر بر پا  شد و اولویت با کمک‌های نقدی است که به سه روش قابل پرداخت است؛ واریز به شماره 99999 یا از طریق صندوق کمک‌های مستقر در چادرها و یا سامانه پیامکی *724# که برای سراسر کشور یکسان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: اولویت اصلی کمک‌های غیرنقدی با پتو نو و کنسرو است زیرا به دلیل سرمای هوا، این اقلام بیشتر مورد نیاز است.

این مسؤول بیان کرد: شرکت‌ها، سازمان‌ها و همچنین تعدادی از مؤوسسات خیریه نیز وارد عمل شدند اما برای سازماندهی بهتر، هلال احمر مازندران شماره تماس  01133284238 را در نظر گرفته است و خیران می‌توانند با اطمینان خاطر کمک‌های کالایی و سایر کمک‌ها را از قبیل در اختیار قرار دادن تریلی و کامیون حمل بار برای ارسال کالا را در اختیار هلال احمر قرار بدهند.

اکبری گفت: دولت با تمام توان وارد عمل شده است و زحمت می‌کشد، مردم به شایعات توجه نداشته و هر فیلم و عکسی را فوروارد نکنند بلکه با هوشیاری با این قضیه برخورد کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: این روزها شاهد ارسال پیامک‌های زیادی از سوی دانشجویان پزشکی، پزشکان، پرستاران مازندران و داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان برای حضور در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هستیم که این اقدام مسؤولانه و انسان دوستانه آنها قابل تقدیر است.

وی در پایان اظهار کرد: رسانه ها در این زمان حساس وظیفه مهمی را دارند که انتشار اخبار واقعی و درست و جلوگیری از شایعات، از برجسته‌ترین وظایف آنها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها