جانشین فرمانده سپاه پاسداران مریوان از جمع آوری و ارسال ۱۳ محموله با تویتا پانکی و سایپا حامل کمک‌های مردمی ۷ روستای اطراف شهرستان مریوان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۸۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جانشین فرمانده سپاه پاسداران مریوان از جمع آوری و ارسال ۱۳ محموله با تویتا پانکی و سایپا حامل کمک‌های مردمی ۷ روستای اطراف شهرستان مریوان خبر داد.

سرهنگ علیرضا توسلی ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این زلزله افزود: از سوی بسیج مردمی در راستای یاری رساندن به بازماندگان زلزله کرمانشاه کمک‌های مردمی چند روستای اطراف شهرستان مریوان جمع آوری شد.

توسلی تصریح کرد: این اقلام شامل آب معدنی، پتوی نو، وسایل گرمایشی، چادر، انواع کنسرو، خشکبار و لوازم بهداشتی است که توسط ۱۳ خودرو شخصی اهالی روستا و با همراهی، هماهنگی و مجوز رسمی سپاه مریوان و سنندج به محل حادثه ارسال تا در به مردم نیازمند و زلزله زده اهداء گردد.

سرهنگ توسلی افزود: بنا بر طبق آخرین لیست از اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده در کرمانشاه و ثلاث باواجانی از سوی بسیج مردمی در روستا‌های وله ژیر، کال علیا، سیاناو، کلکه جان، سردوش، ریخلان، اسکول و کانی سانان کمک‌های مردمی جمع آوری و برای مردم زلزله زده مناطق کرمانشاه و ثلاث ارسال گردید.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات