مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی خبر داد؛

استقرار 25 پایگاه پزشکی جهت خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع)

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی گفت: ۲۵ پایگاه پزشکی از وی بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی برای ارائه خدمات پزشکی به زائران پیاده امام رضا (ع) به‌صورت رایگان فعال هستند که در حال حاضر ۶۸ پزشک در این پایگاه‌ها مستقر هستند.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۳۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد صادقی اظهار داشت: ۲۵ پایگاه پزشکی از سوی بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی برای ارائه خدمات پزشکی به زائران پیاده امام رضا (ع) به‌صورت رایگان فعال هستند که در حال حاضر ۶۸ پزشک در این پایگاه‌ها مسقر هستند.

وی تصریح کرد: خدمات رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) در سه سطح انجام که در سطح اول که پرستاران در موکب‌هایی که جمعیت زیادی در آن‌ها حضور دارند حدود ۹۵ قلم داروی او. تی. سی و حدود ۴۵ قلم تجهیزات پزشکی در ۱۰ پایگاه حضور دارند.

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی گفت: در سطح دوم که پزشکان و پرستاران هستند که این پایگاه‌ها در داخل مراکز بهداشت مشهد است و در سطح سه ارائه خدمت زائرانی را که نیاز به انتقال به بیمارستان را دارند به بیمارستان‌های مختلف هدایت می‌شوند.

صادقی بیان کرد: امروز همچنین جلسه‌ای با حضور آستان قدس رضوی، تامین اجتماعی، مرکز اورژانس و سایر سازمان‌ها داشتیم که مهمترین نکته موضوع دارو است که افرادی که در این راستا می‌توانند کمک می‌توانند با شماره ۰۵۱۳۸۴۰۴۶۶۱ سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی تماس بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار