سرپرست هیئت رزمندگان اسلام تربت حیدریه از تشکیل ستاد ازدواج‌های آسان در مجتمع فرهنگی، مذهبی هیئت رزمندگان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۲۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
حسین زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن ودر راستای ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی و به جهت استضعاف محرومان و نیازمندان جامعه برای تشکیل زندگی و تامین جهیزیه، ستاد کریمانه ازدواج‌های آسان در مجتمع فرهنگی مذهبی هیئت رزمندگان اسلام تشکیل شده است.
 
وی تصریح کرد: در این ستاد علاوه بر حضورنیکوکاران و مشارکت‌های مردمی از منطقه تربت حیدریه، خیرینی از اقصی نقاط کشور حضور دارند و برای تامین جهیزیه و همچنین سایر خدمات ازدواج‌های آسان این ستاد را همراهی می‌کنند.
 
این جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس با بیان اینکه ورود خیرین به این ستاد بازوی توانمندی برای تسهیل ازدواج‌های آسان است، افزود: با مشارکت خیرین نوع دوست قصد داریم تا زمینه ازدواج آسان را از تهیه جهیزیه، تالار عروسی، پذیرائی و سایر خدمات را برای جوانان آماده ازدواج، مهیا کنیم.
 
وی جامعه هدف این ستاد را افراد تحت پوشش کمیته امداد و نهاد‌های حمایتی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این افراد، کسانی هم هستند که در حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کنند و تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، لذا این افراد هم می‌توانند با مراجعه به دفتر هیئت رزمندگان واقع در میدان شهدا از مزایای ستاد کریمانه ازدواج‌های آسان بهره‌مند شوند.
 
سرپرست هیئت رزمندگان تاکید کرد: تهیه جهیزیه در ستاد کریمانه ازدواج هیئت رزمندگان با مشارکت خیرین بزرگ کشوری انجام گرفته و ۲۵ قلم کالای مورد نیاز و ضروری ازدواج با زیر قیمت بازار معادل ۳۶ میلیون ریال به نوعروسان اعطا می‌شود.
 
وی افزود: جهیزیه و سایر خدمات ستاد کریمانه ازدواج در نمایشگاهی در محل هیئت رزمندگان اسلام واقع در میدان شهدا برپا شده و افراد می‌توانند ضمن حضور در این نمایشگاه از دیگر خدمات اطلاع یابند
ارسال نظرات
پر بیننده ها