نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تقسیم حزبی نیروهای مومن و انقلابی توطئه دشمن دانست و گفت: این تقسم بندی برای تضعیف جایگاه رهبری است.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۲۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع فرماندهان نواحی سپاه استان در پادگان شهید برونسی، تقسیم حزبی نیروهای مومن و انقلابی را یکی از توطئه‌های دشمن دانست و افزود: تقسیم اصولگرایی به اعتدال و تندرو را برای تضعیف جایگاه رهبری است.

وی در ادامه بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی  جریان‌های و گروهک‌های التقاطی و انحرافی ظهور پیدا کرد ولی با مدیریت و تدبیر امام راحل ماهیت این جریانات آشکار شد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: نهضت امام راحل در بستر دین صورت گرفت و جریان داشت ولی پس از اینکه  اختلاف بر سر مبانی سلیقه‌ای به مبانی دینی سرایت یافت و بصورت جریان سکولار نمایان شد، بین نیروهایی که در برابر جریان‌های التقاطی ایستاده بودند شکافی ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن تاکید بر بصیرت‌افزایی بسیج بویژه در شرایط جنگ نرم دشمن ابراز داشت: مسئولین و فرماندهان سپاه بایستی در جهت انسجام اقشار مختلف بسیج تلاش جدی داشته باشند تا مبادا هر قشری از بسیج خط جدایی برای خود داشته باشد و هفته بسیج بهترین فرصت برای  تحقق این مهم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها