جانشین فرمانده سپاه استان لرستان اظهار داشت: سپاه لرستان روز گذشته تقریباً 10 تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی و متخصص به کرمانشاه اعزام کرد امروز نیز 10 تیم پزشکی به همراه 20 پرستار آماده کرده‌ایم و اکنون منتظریم تا محل اعزام را به ما بگویند.
کد خبر: ۸۹۴۷۷۰۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار حبیبالله توکلی در ارتباط خدماترسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مردم زلزلهزده استان کرمانشاه اظهار داشت: سپاه و بسیج همانند گذشته در بحث حوادث غیرمترقبه پیشتاز و پیشگام است و همیشه خود را بهموقع به مناطق آسیبدیده میرسانند.

وی با بیان اینکه برای کمکرسانی به مردم مناطق زلزلهزده در بین دستگاهها، ادارات و نهادها سپاه لرستان نخستین نهادی بود که با مسئولان کرمانشاه و ایلام ارتباط برقرار کرد، افزود:نخستین درخواست مسئولان این مناطق زلزلهزده از سپاه لرستان تجهیزات لجستیکی، ماشینآلات مهندسی و خودروهای امدادی بود که دیروز تعداد 20 دستگاه خودروی امدادی، آمادی و ماشینآلات مهندسی در قالب یک کاروان ارسال شد.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان عنوان کرد: درخواست دوم مسئولان کرمانشاه از سپاه لرستان مواد غذایی، لوازم گرمایشی و خوراکی بود که شب گذشته یک کاروان چند خودرویی که حامل نان، کنسرو و آبمعدنی بود به این استان اعزام شد.

توکلی گفت: امروز نیز برخی از شهرستانهای استان لرستان پنج کامیون برخی چهار و حتی برخی هفت کامیون پتو، کنسرو، روغن، برنج، میوه و سایر نیازمندیهای خوراکی را بارگیری کردند  اکنون بهنوبت در حال اعزام هستند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجاکه برخی از شهرستانهای استان لرستان مانند کوهدشت، سلسله و دلفان به کرمانشاه نزدیکتر هستند بارهای خود را مستقیم به کرمانشاه ارسال میکنند.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به اینکه با سازمان بسیج جامعه پزشکی در ارتباط هستیم و این سازمان محلهای اعزام این پزشکان را مشخص میکنند، اظهار داشت: سپاه لرستان روز گذشته تقریباً 10 تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی و متخصص به کرمانشاه اعزام کرد امروز نیز 10 تیم پزشکی به همراه 20 پرستار آماده کردهایم و اکنون منتظریم تا محل اعزام را به ما بگویند.

وی افزود:  برحسب دستور 10 تیم 18 تا 30 نفره جهادی آماده اعزامشده است که پس از اعلام مکان استقرار آنها توسط بسیج سازندگی اعلام میشود.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی لرستان هماکنون در منطقه زلزلهزده کرمانشاه مستقرشده است و ما منتظریم تا سپاه حضرت ابوالفضل (ع) محل را تحویل بگیرد و کار آواربرداری و سازندگی را در آنجا انجام دهد.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان گفت: هماکنون تمامی پایگاهها، حوزههای مقاومت و گردانهای سپاه لرستان در حالت آمادگی به سر میبرند.

وی تصریح کرد: تقریباً از روز گذشته که ابلاغ فرماندهی کل سپاه به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شد که ما معین استان کرمانشاه هستیم بهفرمان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تمام ردههای سپاه استان در حالت آمادگی کامل به سر میبرند و هر جا که ضرورت و نیاز باشد و درخواستی از استانهای همجوار که در این زلزله آسیبدیدهاند باشد،نیرو و تجهیزات ارسال میکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات