خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان یک ضرورت تلقی شود تا این نسل با فرهنگ اسلامی بیش از پیش آشناتر شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۶۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده در همایش بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش آموزان این شهرستان که در راستای بزرگداشت کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن سیمرغ فرماداری بوکان برگزار شد ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار داشت: باید مسئولان با تمام توان خود به حادثه دیدگان کمک کنند و نه نتها از نظر مادی و امکانات بلکه از نظر معنوی هم با آن‌ها همدردی کنند.

خلیفه زاده افزود: زلزله به دو صورت می‌آید یکی افقی که مانند گهواره است و دیگری عمودی که بالا و پایین می‌کند اما نباید فراموش کرد که یک چراغ قزمز است و باید به آن توجه کرد و تذکری است تا به خود بیایم تا ببینیم چه کرده این و کجا قرار داریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: خداوند شهدا را اکرام کرده پس ما هم باید راه خداوند متعال را در پیش بگیریم و شهدا که در راه عدل الهی قدم برداشته‌اند احترام بگذارینم و از آنها تجلیل کنیم.

امام جمعه بوکان تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و نسل جدید وظیفه همه ما است تا راه آن‌ها را ادامه بدهند و اجازه نفوذ دشمنان را به خاک و دل خود ندهند و فریب وسوسه‌های شیطانی آن‌ها را نخورند.

خلیفه‌زاده اظهار داشت: شهادت قله ایمان است و کسانی که با عزت در راه حفظ وطن و خاک جان خود را دادند سعادت دین و دنیا و نیز ملت را برای خود کسب کردند پس ما نباید آن‌ها را فراموش کنیم بلکه از شهدا و خانواده آن‌ها یاد و تجلیل کنیم.

ارسال نظرات