خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین/طرح کرامت در شهرستان میاندوآب اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: طرح کرامت با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی همزمان با سراسر کشور و با همکاری بسیج و دستگاه های اجرایی، در میاندوآب اجرا می شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۵۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در حاشیه جلسه کمیته بازآفرینی شهری میاندوآب  با اشاره به اجرای طرح کرامت در این شهرستان، اظهار کرد: این طرح در میاندوآب همزمان با سراسر کشور و با همکاری بسیج و دستگاه های اجرایی، اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه هدف این طرح مقابله با آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نشین و آسیب پذیر است، گفت: این طرح با رویکرد فرهنگی و در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و آموزشی، توانمندسازی و مقابله با آسیب ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس معیارهای مشخص شده برای اجرای این طرح، یکی از محلات میاندوآب انتخاب و طرح در آن اجرایی می شود، افزود: کمبودها و موارد لازم در مورد این منطقه را شناسایی و جمع آوری کرده ایم.

مولودی با اشاره به اینکه طرح کرامت در این منطقه مشخص شده با هدف انجام اقداماتی بر روی اعتیاد و مواد مخدر انجام می شود، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح هر یک از اعضای دخیل در آن، وظایفی را بر عهده دارند و باید اقدامات خاص خود را انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: همه ما باید در قبال مبارزه با آسیب های اجتماعی احساس وظیفه کرده و با اقدامات تاثیرگذار در حیطه وظایف خود با آن مقابله کنیم.

گفتنی است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در جلسه بازآفرینی شهری که به منظور بررسی و نحوه اجرای طرح کرامت برگزار شد توضیحاتی را درباره اهمیت، نحوه اجرا و وظایف هر یک از دستگاه ها ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار