خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر از پیش بینی اجرای 200 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و مذهبی در هفته بزرگداشت بسیج (29 آبان تا 5 آذر) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۶۴۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ دوم پاسدارمحمود علیخانی عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: از این تعداد برنامه که با هماهنگی فرماندهان پایگاه ها و رده های مختلف بسیج تدوین شده 30 برنامه شاخص آن در جدول برنامه های این هفته لحاظ شده است.
وی برگزاری چندین یادواره شهدا بویژه شهدای آبروی محله، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، ویزیت رایگان، پیاده روی خانوادگی و تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و بسیجیان نمونه در همایش بزرگداشت تشکیل بسیج را از مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان آزادشهر برشمرد.
سرهنگ علیخانی اضافه کرد: افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج، برگزاری همایش افسران جنگ نرم، برگزاری نشست های بصیرتی و برپایی میز خدمت در روستای ازدار تپه از دیگر برنامه های هفته بسیج در آزادشهر است.
وی تصریح کرد: رویکرد برنامه های هفته بسیج که امسال با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی نامگذاری شده است، مردم محوری است و با مشارکت مردم برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهدای بسیجی به فلسفه تشکیل بسیج و ویژگی های آن اشاره کرد و گفت: بسیج در راستای اهداف انقلاب از جمله عدالت محوری، مبارزه با استکبار جهانی و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل تشکیل شد.
سرهنگ علیخانی افزود: بسیج جزء لاینفک انقلاب اسلامی است که از بدو تشکیل تاکنون خدمات زیادی از جمله در دوران دفاع مقدس، محرومیت زدایی، سازندگی، تولید علم و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی انجام داده است.
وی بابیان اینکه بسیج هوشیارانه از ارزش های انقلاب در برابر توطئه های دشمنان دفاع می کند افزود: اخلاص، ولایت پذیری، روحیه انقلابی، پیشگام بودن برای حضور در میدان های خطر، احساس مسئولیت و بینش و بصیرت از مهمترین ویژگی های این نهاد مقدس است.
سرهنگ علیخانی همچنین پرداخت 23 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در مقیاس کوچک به 350 نفر، ویزیت رایگان 2 هزار نفر از اهالی روستاهای محروم در 19 مرحله و برگزاری 798 نفر روز اردوی جهادی را از دیگر فعالیت های بسیج سپاه آزادشهر درسال جاری برشمرد.
دراین نشست همچنین حجت الاسلام والمسلمین روح الله رجنی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه آزادشهر نیز درسخنانی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را رویکردهای بسیج و از نیازهای امروز جامعه دانست و گفت : برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید فرهنگ بسیجی در سراسر جامعه اسلامی نشر یابد.

انتهای پیام/

خلیل خسرویان خبرنگار افتخاری بسیج از آزادشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها