توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری؛
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: حوزه هنری استان و جبهه مطالعات فرهنگی با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، چهارمین و آخرین نشست‌ تخصصی فن مصاحبه و پیاده‌سازی را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۸۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، داود خدایی با اعلام این خبر افزود: چهارمین برنامه از این نشست امروز سه شنبه (23 آبان ماه) از ساعت 15 در سالن جلسات حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در این نشست محمد قاسمی پور، مسئول دفتر مطالعات و ادبیات فرهنگ پایداری امور استان های حوزه هنری به عنوان مدرس حضور خواهد داشت، همچنین نشست فوق با حضور اعضا و علاقمندان به ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی برگزار می‌شود.
خدایی افزود: در این نشست‌ها که با هدف تربیت نیروهای جوان برگزار می شود، به دنبال چهره ها و ظرفیت های جدید هستیم تا با سرمایه‌گذاری درست در آینده‌ای نزدیک از آن‌ها بتوانیم در عرصه تاریخ شفاهی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در آخرین نشست از سلسله نشست های فن مصاحبه و پیاده سازی، تک مصاحبه های اعضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مباحث جلسات قبل جمع بندی می شود.

ارسال نظرات