تربتی نژاد گفت: ما در حوزه کشاورزی شاهد تشکیل بسیج سازندگی بودیم اما حفظ تفکر و نگاه بسیجی مهم تر از حفظ تشکیلات جهاد سازندگی است.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

نور محمد تربتی نژاد؛ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزای بسیج، با اشاره به لزوم بهره مندی از تفکر بسیجی در مدیریت امور کشاورزی گفت: من معتقد به تفکر بسیجی  هستم بر همین اساس ما در حوزه کشاورزی شاهد تشکیل بسیج سازندگی بودیم اما حفظ تفکر و نگاه بسیجی مهم تر از حفظ تشکیلات جهاد سازندگی است.البته من مخالف تشکیلات بسیجی نیستم و در عین حال اعتقاد دارم که باید دارای تشکیلات بسیجی باشیم.

وی افزود: بر همین اساس جایی که بحث حفظ امنیت، کیان و تمامیت ارضی کشور مطرح است موضوع تشکیلات بسیجی اهمیت پیدا می کند؛ اما ما باید تفکر بسیجی و جهادی را گسترش دهیم.به عنوان مثال باید در انتخاب مسئولان و سپردن مسئولیت ها از افرادی با نگاه بسیجی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد: بر همین اساس وقتی یک وزیر کشور تفکر و نگاه جهادی و بسیجی داشته باشد خود به خود زیر مجموعه ای را به کار می گیرد و بدون کار موازی اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده را به سرمنزل مقصود می رساند.

 هفته بسیج///حفظ تفکر و نگاه بسیجی مهم تر از حفظ تشکیلات جهاد سازندگی است

تربتی نژاد تصریح کرد: در حوزه کشاورزی کشور هم همین اتفاق باید رخ دهد بر همین اساس اگر تشکیلات و سازمان همچون بسیج سازندگی داشته باشیم می تواند مفید باشد اما مهم تر از تشکیلات بسیجی، نگاه و تفکر بسیجی است.لذا باید در سازمان دهی از افرادی که تفکر جهادی و بسیجی دارند استفاده کرد و در کل موفقیت در زمینه تولید، جهاد کشاورزی، مشکلات روستاییان و سایر مسائل مختلفی که در این زمینه مطرح است با سازمان دهی بهتر نیروهای بسیجی محقق می شود.

ارسال نظرات