صادق خلیلیان گفت: نهاد بسیج با توجه به مردمی بودن نیاز به حمایت بیشتر دولت در زمینه اقتصادی دارد و مردم را برای پذیرش مشارکت در اقتصاد کشورمان آماده می کند.
کد خبر: ۸۹۴۷۵۰۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹

صادق خلیلیان یکی از وزرای سابق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره نقش بسیج در توسعه اقتصادی کشورمان اظهارداشت : نهاد بسیج با توجه به مردمی بودن نیاز به حمایت بیشتر دولت در زمینه اقتصادی دارد. با توجه به ویژگی ها و گستردگی های نهاد بسیج و داشتن پایگاه های متعدد که تعاملات خوبی را هم در عرصه فعالیت های متنوع دارد می تواند در ایجاد شبکه های اقتصادی در سطوح مختلف به موقعیت های قابل توجهی دست یابد.

وی با بیان اینکه  اقتصاد نیاز به فراهم سازی زیر ساخت های بومی دارد افزود: زیر ساخت های بومی و داخلی باید وجود داشته باشد  تا اقتصاد بتواند بدون وابستگی سرمایه ای ، کاری و نیرویی به خارج از کشورمان رونق بگیرد این در حالی است که عدم وابستگی در سایه تولید ملی و مصرف بومی در کشورمان محقق می شود.

خلیلیان در ادامه افزود: در کشورمان یکی از وظایف مهم نهادها این است که مردم را برای پذیرش نقش اقتصادی جدید آماده کنند تا مردم بتوانند به عرصه اقتصادی ورود کنند این در حالی است که بسیج از جمله نهادهایی است که این مهم را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

ارسال نظرات