76 طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد میامی اجرا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان میامی از اجرای 76طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد و خودکفایی این مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۹۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

محمد مهدی اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال طی هفت ماه سال جاری 76 طرح اشتغال در سطح شهرستان میامی اجرا شد.

وی با بیان اینکه این نهاد بیش از 180 طرح با سرانه هر کدام 200 میلیون ریال برای مددجویان در دستور کار دارد، گفت: تاکنون 76 طرح با 34 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

اصغری افزود: طرح های اجرا شده در زمینه های دامداری، کشاورزی، صنفی وصنعتی، حمل ونقل است.

مدیر کمیته امداد میامی آموزش های مهارت آموزی قبل وحین اجرا و نظارت های مستمر بر طرح ها را موجب ماندگاری و دوام طرح ها دانست وگفت: در همین راستا طی هفت ماهه گذشته در بخش مهارت آموزی 58 نفر از مددجویان در رشته های دامداری، دام وطیور، کسب وکار وکارافرینی آرایشگری وبوم گردی آموزش دیدند.

وی افزود: در بخش پایدار سازی به صورت کوتاه مدت 149 نفر در رشته های کشاورزی، دامداری و طیور آموزش های لازم به آن ها ارائه شد.

اصغری تصریح کرد: از جمله فعالیت های این نهاد که منجر به توانمندی واستقلال خانواده های و خروج آن ها از گردونه حمایت می شود وام های خوداشتغالی بوده که به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار