خبرهای داغ:
گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۷۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر هفته بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان با حضور فرماندهی، جانشین، بازرسی، مسئول بسیج مساجد و محلات و فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این جلسه در سخنانی با اشاره به زلزله غرب کشور و گرامیداشت یاد جانباختگان و تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش با اشاره به آمادگی بسیج و سپاه برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان این فاجعه گفت: از ابتدای این حادثه بسیج وسپاه در منطقه حاضر و اقدام به خدمت رسانی نموده و شهرستان شاهرود نیز آمادگی خود را اعلام کرده که در صورت نیاز بسیج و سپاه این وارد عمل و نیرو امکانات مورد نیاز را ارسال نماییم.
وی افزود: در همین راستا بسیجیان ما در مراکز انتقال خون حاضر و اهدا خون داشته اند و کمک‌های مردمی نیز توسط پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات برای زلزله زدگان جمع آوری می‌شود تا برای زلزله زدگان اعزام شوند.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به هفته بسیج و اهمیت بزرگداشت این فرهنگ در جامعه گفت: امروز دشمنان ما با آگاهی فهمیده اند آنچه این انقلاب و نظام را نگهداشته و سبب بالندگی و صدور آن به جهان شده فرهنگ بسیج و بسیجی است و برای همین هم در تلاش هستند تا این فرهنگ را از درون تهی کنند.
وی افزود: هفته بسیج بهانه‌ای است تا بسیجیان با نشان دادن اقتدار و صلابت خود امید را در دل دوستان و بیم را در دل دشمنان ایجاد کنند و نشان دهنده بسیج مردمی در همه حال پشتیبان این نظام و انقلاب است.
برگزاری گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان شاهرود
دامغانی با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیج در جامعه با اجرای برنامه‌های اثرگذار عنوان کرد: باید تلاش کرد تا پایگاه‌ها برنامه‌های هدفمند در راستای ترویج فرهنگ بسیجی اجرا و بسیج و کارکرد‌های مختلف آن را به جامعه و به خصوص نسل جوان بشناسانند و در این مسیر نباید کوتاهی کرد.
در این نشست مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود به بیان انتظارات از برنامه‌های هفته بسیج و اهداف و منظور‌های آن پرداخت و فرماندهان پایگاه‌ها به ارائه نظرات خود در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها