خبرهای داغ:
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی گفت: وقتی مسجد محوری تجلی پیدا می کند که ولایت در آن موج بزند و باید مساجد را با محوریت ولایت تقویت واز آن اطاعت کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۶۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت السلام نوری در همایش ائمه جمعه، جماعات ، هیئت امناهای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در بیرجند اظهارداشت: اتم نعمت ها؛ نعمت ولایت است وباید شاکر این نعمت باشیم.


وی با بیان اینکه شناخت بخشی از این است تانعمت ولایت را بشناسیم، گفت: یکی از شناحخت هایی که باید به آن توجه کنیم نعمت ولایت است.


مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه عدالت بدون ولایت آخر آن ذلالت است، عنوان کرد: اگر مساجد ما ولایی نشود مسجد زرار خواهد شد ویکی از بهترین تجلی گاه های مسجد ولایت است.
وی با بیان اینکه وقتی مسجد محوری تجلی پیدا می کند که ولایت در آن موج بزند، بیان داشت: وقتی توحید بدون ولایت حرکت کند آخر آن فرق ولایت شکافته می شود .


نوری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در نظام سیاسی ولایت را ایجاد کردند و باید برای تکمیل این نظام ولایت را در همه عرصه ها جاری و ساری کنیم، تصریح کرد: باید در همه ارکان مسجد ولایت را تقویت کنیم.


وی با بیان اینکه ائمه مساجد فرماندهان مسجد هستند، افزود: گاهی ائمه مساجد به حاشیه می روند .


نوری با اشاره به اینکه آتش به اختیار باید در راستای امامت و ولایت باشد، گفت: اگر به دنبال تحقق اهدافمان هستیم باید مساجد را با محوریت ولایت تقویت کنیم واز آن اطاعت کنیم.


وی تاکید کرد: هر ضربه ایی که میخوریم از پراکندگی خودمان است وبا پراکندگی به وحدت نمی رسیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها