خبرهای داغ:
بخشدار نیمبلوک در جلسه برنامه ريزي هفته بسیج بخش نیم بلوک گفت: تفكر بسيجي در مقطع فعلي بايد در مباحث توليد ثروت و كمك به تحقق اقتصاد مقاومتي و توليد و اشتغال بكار گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۶۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در این جلسه که با حضور امام جمعه خضری دشت بیاض و مسیولان نهادهای بخش نیم بلوک برگزارشد بخشدار نیمبلوک با تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت:جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته بسیج بمنظور هم افزایی، هم اندیشی و تبادل نظرات و اندیشه ها در جهت برگزاری مطلوب و کیفی برنامه های هفته بسیج برگزار می گردد تا درطول ایام هفته این مناسبت با برنامه ریزی درست استفاده و بهره برداری مناسب از آن در جهت مباحث فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.


"گلچین" با اشاره به درایت، تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) در نامگذاری پنجم آذر ماه به نام سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود" در آذرماه 58 تشکل و نهادی پایه گذاری شد که سالهای سال بعد از آن کارکرد این نهاد مهم در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هویدا و نمایان است.


وی به نقش بسیج در طول سالهای بعد از تشکیل آن پرداخت وگفت: امروز همه باید با تفکر بسیجی بدنبال تولید ثروت در جامعه و تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت تولید و اشتغال عمل کرد و از ظرفیت های مردمی در جهت حل مشکلات جامعه بهره برداری نمود.


وی با اشاره به مصوبات ستاد شهرستان از کلیه مدیران ادارات خواست برنامه های حول محور ستاد بزرگداشت هفته بسیج ساماندهی و اجرایی و در تمام برنامه ها حضور پررنگ داشته باشند.


"سروان احمدی فر"فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض از 15برنامه شاخص ومهم در بخش نیم بلوک وخضری دشت بیاض خبرداد وگفت: هفته بسیج از 29آبانماه ماه آغاز وتا 5آذرماه ادامه خواهد داشت که افتتاح گلزار شهدای نیم بلوک باحضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصالرضا،همایش بسیجیان نومه،همایش جوانان غیر بسیجی ،دیدار با امام جمعه نیم بلوک وخضری دشت بیاض،فراخوانی گردانهای رزم شبانه ،دیدار با خانواده جانبازان،اجرای برنامه های بسیج در35پایگاه بسیج بخش نیم بلوک،برگزاری مسابقات دوومیدانی ،مسابقات پینگ پنگ بین کلیه جوانان خضری دشت بیاض،سرکشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی،همایش میقات الصالحین،شرکت درهمایش 5آذرماه درشهرستان قاینات،فضاسازی،راه اندازی گشتهای بسیج وبازرسی،تجلیل از طلاب برتر، حوزه علمیه محمد باقر خضری دشت بیاض،برگزاری فیلم وسخنرانی درمدارس ،غبارروبی مزارشهدا،و...از مهم ترین برنامه های این نهاد خواهدبود.


"حسینی"مسئول نمایندگی فرهنگ وارشاد بخش نیم بلوک هم گفت: برگزاری مسابقات نقاشی با نهاد کتابخانه ،پخش فیلم ماجرای "نیم روز"،نشست ادبی رااز برنامه های این نهاد درهفته بسیج خواهدبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها