خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی در قزوین گفت: بسیج دانشجویی قزوین آمادگی لازم جهت اعزام قریب به 500 دانشجو در قالب 17 گروه جهادی با محوریت‌های عمرانی و بهداشت و درمان به مناطق زلزله‌زده را دارد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۵۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی از قزوین به مناطق زلزله‌زده غرب اظهار کرد: بسیج دانشجویی قزوین درحال حاضر آمادگی لازم جهت اعزام قریب به ۵۰۰ دانشجو در قالب ۱۷ گروه جهادی با محوریت‌های عمرانی و بهداشت و درمان که اکثریت این افراد را برادران دانشجو تشکیل می‌دهند را به مناطق زلزله‌زده دارد.
وی تبیین کرد: پیگیری‌های مستمر دانشجویان در ساعات ابتدایی بروز حادثه به منظور اعزام گروه‌های جهادی به غرب کشور برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده سبب رسیدگی‌های سریع‌تر به این موضوع شده است.
برزگر در ادامه تصریح کرد: طبق آنچه که از سوی گودرزی، مسئول بسیج دانشجویی کشور، غیب‌پرور، رئیس کل بسیج مستضعفین و سایر مسئولین کشوری و لشگری اعلام شده است و همچنین تاکیدات رهبر انقلاب مبنی‌بر فعالیت منظم و سازماندهی شده نیرو‌های کمک رسان اعزام نیرو‌ها تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده است.
وی خاطرنشان کرد: تعدد نیرو در مناطق زلزله‌زده سبب شد تا اعزام گروه‌ها با روند کندتری پیش‌برود و بعضی از دانشجویان نیز به همین سبب از اعزام‌های سازماندهی شده چشم‌پوشی کرده و به‌صورت شخصی برای کمک اقدام کرده‌اند.
مسئول بسیج دانشجویی تصریح کرد: تعلل در اعزام نیرو‌ها تنها به سبب ملاحظاتی می‌باشد که از جانب مسئولین بوده‌است و بسیج دانشجویی در اولین فرصت حتی اعزام برای بعدظهر امروز نیز آمادگی دارد.
برزگر در پایان اضافه کرد: در حوزه جمع‌آوری دارو، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز، غرفه‌هایی در محوطه دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی جهت استفاده از ظرفیت تمامی دانشجویان و اساتید دایر شده است که تاکنون کمک‌های جمع‌آوری شده برخی از دانشگاه‌ها آماده ارسال می‌باشد.
۱۰۰۶/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها