اهداء بیش از 3 هزار جلد کتاب توسط کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان

کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان،همزمان با هفته کتاب و در یک حرکت فرهنگی،بیش از3هزارجلد کتاب با عناوین مختلف،برای استفاده در مدارس نواحی ومناطق 14گانه آموزشی استان هدیه کردند.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۲۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان،همزمان با هفته کتاب و در یک حرکت فرهنگی،بیش از3هزارجلد کتاب با عناوین مختلف،برای استفاده در مدارس نواحی ومناطق 14گانه آموزشی استان هدیه کردند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان در این مراسم گفت:مقوله ی کتاب و کتاب خوانی در مدارس اولویت اول آموزش وپرورش می باشد.

محمود عباسی افزود: با توجه به این موضوع در اولین روز از بیست وپنجمین هفته کتاب و کتابخوانی،کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان در یک حرکت بدیع و نو 3هزار جلد کتاب با عناوین مختلف،به 14 منطقه آموزشی استان اهدا نمودند.

وی ازسایردستگاه های فرهنگی خواست همکاری لازم را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ترویج دانایی با آموزش و پرورش داشته باشند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان با اشاره به موضوع  کتاب های اهدایی، تصریح کرد: بیشتر این کتاب ها مذهبی و غیر درسی می باشند و از سایر همکاران در نواحی و مناطق نیز خواستاریم این روند و اهدای کتاب را در برنامه هایشان داشته باشند.

محمود عباسی افزود: این مراسم در نوع خود در سطح استان اولین می باشد و همکاران در یک جهاد فرهنگی کتاب های خودشان را به مناطق محروم در استان اهداء کردند.

ارسال نظرات