در پی وقوع زمین لرزه ستاد مدیریت بحران در مرکز تشکیل شده و به بررسی و تعیین سیاستهای مرکز در مواجهه با این موضوع پرداخته شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۴۱۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پی وقوع زمین لرزه در ساعات پایانی روز یکشنبه ستاد مدیریت بحران در مرکز تشکیل شده و به بررسی و تعیین سیاستهای مرکز در مواجهه با این موضوع پرداخته شده و تصمیم گیری هایی در خصوص بازنگری کنداکتور پخش سیما و صدا  طبق سیاستهای سازمان صورت گرفت .

با توجه به اینکه در ابتدای وقوع این زمین لرزه از محل و میزان خسارت آن در سطح جامعه و اذهان عمومی اطلاعات کافی در دسترس نبود ، صداوسیمای مرکز زنجان تلاش کرد تا با اطلاع رسانی دقیق و به موقع آرامش و امنیت روانی را در سطح استان حاکم نماید تا بتوان مدیریت بحران را با اهتمام فراوان صورت داد. در این راستا دقایقی پس از وقوع این زمین لرزه صداوسیمای استان به این موضوع پرداخت نموده به طوری که تبدیل به مرجع خبری استان در اطلاع رسانی این موضوع تبدیل شده و کانال خبرگزاری مرکز نیز شاهد بازدید بالای اخبار مربوط به این حادثه بود و اخبار خبرگزاری در سایر کانالهای مهم و پربازدید منتشر شدند . 

معاونتهای سیما و صدا نیز دیشب و امروز با برقرار ارتباط زنده با مسئولین ذیربط استانی از جمله مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، رئیس اورژانس زنجان، رئیس پلیس راهور و همچنین جندین ارتباط زنده با خبرنگار صداوسیما در کرمانشاه در برنامه های مختلف سیما و صدا از جمله آی ایشیقندا ، سلام زنجان، روی خط ، گلبرگ در رادیو و برنامه آلاچیق در سیما لحظه به لحظه اخبار مربوط به این حادثه تأسف بار را به اطلاع مردم استان رساندند.

معاونت خبر نیز علاوه بر پرداخت مناسب به این موضوع در بخش خبری ساعت 23 سیمای استانی، دو ارتباط زنده صوتی و تصویری با شبکه خبر با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان در مرکز انجام داد . لیکن پوشش اخبار این زمین لرزه همچنان در دستور کار مرکز قرار دارد .

 

ارسال نظرات