مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: دشمنان اسلام همیشه مفتضحانه شکست می خورند.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۸۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نعیم اربابی با بیان اینکه دشمنان با اسم اسلام می خواستند ریشه اسلام را بخوشکانند گفت:همیشه اسلام ناب محمدی بر اسلام بدلی پیروز بوده و هست و هر توطئه ای علیه اسلام قطعا ناکام خواهد ماند و ریشه خودشان را با دستان خود قطع خواهند کرد زیرا این وعده خداوند است که حق پیروز و باطل نابود شدنی است.

این مسئول با تاکید برملا شدن اسلام آمریکایی و انگلیسی برای جهانیان افزود:داعش دست پرورده آمریکا،اسرائیل و دیگر متحدان غربی و عربی اش با شکست مفتضحانه توسط رزمندگان عراق و سوریه و بسیج مردمی نیت شوم و افکار پلیدشان با اسلام آشکارتر شد .

اربابی توطئه علیه لبنان را نقشه اسرائیلی،سعودی خواند و گفت:با شکست گروه تروریستی داعش و تقویت جبهه مقاومت دشمنان در فکر توطئه جدید علیه حزب الله و جبهه مقاومت در منطقه بر آمده اند که بازداشت سعد حریری نخست وزیر لبنان شروع این نقشه پلید دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت:رژیم منفور عربستان سعودی با این کار نسنجیده و احمقانه رابطه اش با لبنان قطع خواهد شد که این موضوع باعث اتحاد بیشتر بین گروه های مقاومت خواهد شد و عربستان بیش از پیش در باطلاقی از لجن فرو خواهد رفت.

نعیم اربابی لجن پراکنی های رژیم سعودی علیه ایران را مزخرف دانست و افزود:عربستان سعودی الگوی نسل کشی ،آن هم زنان و کودکان بی گناه در منطقه است و ایران را به حمایت از گروه های مقاومت متهم می کند غافل از آن است که ایران طبق آیات صریح قرآن به کمک مظلوم شتافته و هرگز دست از حمایت خود بر نخواهد داشت.

اربابی خطاب به عربستان گفت:ایران کشوری قدرتمند در دنیاست و اربابان عربستان این موضوع را به خوبی می دانند که اگر ایران بخواهد اقدام نظامی کند هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد چه برسد به عربستان که عددی به حساب نمی آید.

ارسال نظرات