سردار مولایی گفت: ان شاء الله این دو ارگان بتوانند در کنار یکدیگر با درک درست از موقعیت و فهم صحیح از ابزار موجود و ظرفیت‌های متقابل به یکدیگر در راستای برای هم پوشانی در حوزه‌های مختلف برای بالا بردن و بهره گیری از ظرفیت‌ها کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۲۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، صبح امروز جلسه‌ای در خصوص ارتقای هم افزایی بین سپاه و صدا وسیما برای پوشش برنامه‌های هفته بسیج با حضور سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و علی رامک مدیر کل صدا و سیمای البرز در سپاه البرز برگزار شد.
 
صدا و سیما و سپاه در کنار یکدیگر برای بالا بردن و بهره گیری از ظرفیت‌ها همکاری کنند
 
در این جلسه سردار مولایی با تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله اظهار داشت: امروز دنیای رسانه است که مهمترین شاخص و ویژگی در این دوران محسوب میشود.
 
سردار مولایی افزود: در دنیای امروز با یک دستگاه دیجیتالی پیشرفته میتوان با دنیایی از اطلاعات ارتباط برقرار کرد.
 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: اگر با این فناوری‌ها و رویکرد‌ها به خوبی آشنا نباشیم و حوزه عمل آن را بررسی نکنیم قطعا در بهره برداری از ان و یا استفاده از ظرفیت‌های آن در ماموریت‌های ناتوان خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه دشمن به شدت در این حوزه تلاش میکند تصریح کرد: دوران دفاع مقدس جنگ "سخت" تلقی میشد، ولی در حال حاضر ۹۰ درصد از جنگ را در بستر نرم (جنگ روانی) ارائه میدهند و ده درصد باقی مانده به جنگ فیزیکی منتهی میشود.
 
سردار مولایی اظهار داشت: درصد قابل توجهی از جنگ سخت نیز عملیات روانی بود، که در این دوره و با ابزار جدید این عملیات روانی معنا و مفهوم خاص خود را پیدا کرده است.
 
فرمانده سپاه البرز افزود: آنچه که در حوزه جنگ مطرح میشود عبارت است از تغییر ذائقه، عادات و سلیقه‌ها که در حوزه رسانه صورت میگرد و دشمن از این زمینه برای پیشبرد اهداف خود استفاده میکند.
 
وی بیان داشت: اگر ما بخواهیم در حوزه آفند و پدافند صحبت کنیم نیاز جدی به بازشناسی این عرصه داریم و نگاه مجدد به ظرفیت‌هایی که ایجاد شده است.
 
سردار مولایی گفت: صدا و سیما با توجه به رویکرد‌هایی که از گذشته تا کنون داشته است، و ان شاء الله بتواند در این عرصه هم فعالیت‌های خوبی داشته باشد قطعا ظرفیت بسیار بالایی دارد و سپاه نیز در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، دفاعی، امنیتی و حتی فناوری لاجرم باید وارد شود و تمام شئونات کشور را به نوعی دخیل است.
 
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: ان شاء الله این دو ارگان بتوانند در کنار یکدیگر با درک درست از موقعیت و فهم صحیح از ابزار موجود و ظرفیت‌های متقابل به یکدیگر در راستای برای هم پوشانی در حوزه‌های مختلف برای بالا بردن و بهره گیری از ظرفیت‌ها کمک کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جلسات و نشست‌های تخصصی با حضور معاونین سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد و کار‌های تخصصی تری نیز انجام شود.
ارسال نظرات