فعالان رسانه ای سیستان و بلوچستان به مناسبت نخستین سالگرد شهید راوی مقاومت محسن خزائی با حضور در گلزار شهدا با این شهید مدافع حرم تجدید میثاق کردند
کد خبر: ۸۹۴۷۲۴۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان مدیران و خبرنگاران رسانه‌های سیستان و بلوچستان با حضور پرشور خود در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم محسن خزائی علاوه بر عرض تسلیت به خانواده این شهید، نشان دادند ادامه دهنده راه این خبرنگار بسیجی هستند.
مدیران و خبرنگاران بسیجی سیستان و بلوچستان در ادامه با حضور در گلزار شهدا ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید با ذکر فاتحه، یاد و خاطره خبرنگار شهید مدافع حرم محسن خزائی را گرامی داشتند.
همچنین مراسم سالگرد شهید خزائی امروز با حضور آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، فرمانده هان نظامی و انتظامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد.
به گزارش بسیج شهید محسن خزائی ۱۵ آذر سال ۵۱ در خانواده‌ای مذهبی که ذاکر اهل بیت (ع) بودند به دنیا آمد و سال ۷۴ به عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صدا و سیما آغاز کرد و به دلیل شور و نشاط خاصی که در برنامه‌های جوان ایجاد می‌کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان انتخاب شد.
اوج کار این شهید زمانی بود که جریان تکفیری گروهک جندالشیطان در جنوب شرق فعال شده بود به طوری که یک بار از کمین گروهک تکفیری در حادثه تروریستی تاسوکی نجات یافت.
موفقیت‌های شهید خزائی در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان منجر به انتخابش به عنوان مدیر خبر استان گیلان شد و پس از فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای خبر، عشق دفاع از حرم وی را به سوریه کشاند.
این شهید بزرگوار در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود در میان رزمندگان مقاومت مداحی اهل بیت (ع) را می‌کرد.
گروه خبری خبرگزاری صدا و سیما به همراه سایر رسانه‌ها برای پوشش آخرین وضعیت میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست‌ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند که شهید خزائی ۲۲ آبان سال ۹۵ در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات