مطالبه‌گری، وظیفه اصلی رسانه‌ها است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(علیه السلام) گفت: اکثر مردم توانایی برقراری ارتباط با مسؤولان را ندارند و این وظیفه رسانه‌ها است که مطالبات مردمی را به گوش مسؤولان برسانند.
کد خبر: ۸۹۴۷۲۱۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیح به نقل از فارس ؛ سردار علی‌محمد اکبری در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه‌ای مورد اطمینان مردم است که خبرهای آن تکذیب نشود، اظهار کرد: با توجه به فضاهای مختلفی که وجود دارد، امروزه فضای مجازی نسبت به فضای حقیقی برتری بیشتری دارد و مردم به‌دنبال این هستند که اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

وی مطالبه‌گری از مسؤولان را مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اکثر مردم توانایی برقراری ارتباط با مسؤولان را ندارند و این وظیفه رسانه‌ها است که مطالبات مردمی را به گوش مسؤولان برسانند و همچنین رسانه‌ها باید مراقب باشند تا هیچ ‌چیزی آن‌ها را از رسالت اصلی آن‌ها دور نسازد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(علیه السلام) افزود: یکی دیگر از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه انتقال پیام انقلاب به کسانی است که در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حضور نداشتند و در واقع اصل و شاکله تأسیس خبرگزاری‌ها رساندن پیام انقلاب است.

اکبری با اشاره به اینکه واقعیت امروز این است که نسل فعلی ما نسبت به دهه‌های گذشته تفاوت‌هایی دارند، خاطرنشان کرد: نسل فعلی تشنه دیانت است و با وجود اقدامات و هزینه‌هایی که استکبار جهانی بر علیه جمهوری اسلامی و فرهنگ این مملکت انجام می‌دهد، می‌طلبد که رسانه‌ها در رابطه با هجمه‌های استکبار، روشنگری کنند.

وی اضافه کرد: کنگره آمریکا برای انجام اقدامات ضدفرهنگی علیه ایران به‌طور مداوم در حال فعالیت است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام حقیقی کنند و این مسئله وظیفه ما را بسیار سنگین می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار