وظایف، قربانی حزبگرایی شده است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: وظابف به دلیل بازی‌های سیاسی قربانی شده و لازم است با داشتن حرکتی موزون خارج از مسائل سیاسی حرکت کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۲۰۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با اعضای شورای استان با اشاره به اینکه مومن سیاست‌مدار است ولی نظام اسلامی نظامی حزبی نیست، گفت: متاسفانه این روزها گرفتار نظام حزبی هستیم که وظابف محوله به دلیل بازی‌های سیاسی قربانی شده و لازم است با داشتن حرکتی موزون خارج از مسائل سیاسی حرکت کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، با اشاره به اینکه مسئولیت شورای اسلامی استان مسئولیت بسیار بزرگی است، اظهار کرد: نباید تنها به کسانی که به این افراد رای داده‌اند و آن‌ها را به عنوان منتخب پذیرفته‌اند، پاسخ داده شود بلکه باید به مجموعه‌ای بزرگ خدمت کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: نظام جمهوری اسلامی به وسیله امامت و ولایت تمامی آحاد جامعه را به هم پیوند زده و به هم پیوستگی را در جامعه بوجود آورده است.

وی افزود: هدف اصلی در چهارچوب قانون، حاکم کردن ارزش‌های الهی است که نظام اسلامی برای این هدف مهم تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه ارزش‌های الهی با تمام مواردی برابر است که انسان به آن نیازمند است، گفت: باید نیازها شناخته و درک شوند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات افراد با افراط و تفریط نیازهای منطقی و اصولی را پشت سر گذاشته و به نیازهای غیر اصولی توجه می‌کنند در حالی‌که باید در سایه وحدت و همدلی به سوی مقصد حرکت کرد.

امام جمعه شهرکرد ضمن تاکید بر حرکت موزون در جامعه که موجب گرفتار نشدن در بازی سیاسی می‌شود، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام حزبی نبوده، بلکه نظام مردمی و ولایی است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مومن سیاست‌مدار است ولی نظام اسلامی نظامی حزبی نیست، گفت: متاسفانه این روزها گرفتار نظام حزبی هستیم که وظابف محوله به دلیل بازی‌های سیاسی قربانی شده و لازم است با داشتن حرکتی موزون خارج از مسائل سیاسی حرکت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بر تلاش گروهی به منظور رفع نیازهای استان تاکید کرد و گفت: لازمه رفع نیازها، شناسایی مناطق و پس از آن، حرکت جدی، پرشتاب و معقول است.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری به دلیل محروم بودن نیازمند کارو تلاش بیشتر است، خاطرنشان کرد: از ضروریات استان، شناخت اولویت‌ها و حرکت پرشتاب بوده که لازم است به دور از بازی‌های سیاسی، وظایف را به خوبی انجام داد.

امام جمعه همچین ضمن تسلیت به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور، اظهار کرد: این حادثه یک آزمون الهی بوده که بندگان را در چرخه‌های مختلف آزمون و امتحان قرار می‌دهد.

وی افزود: پروردگار متعال انسان‌ها را در این حوادث قرار می‌دهد تا آن‌ها را آزموده و صبر و مقاومت آن‌ها، همدلی، همدردی و پای‌بندی آن‌ها به ارزش‌های الهی را بسنجد.

ارسال نظرات