مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرزگفت : درپی وقوع زلزله درغرب کشور6 دستگاه خودروی تریلر حامل وسایل اسکان اضطراری به غرب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۸۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ناصرچرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت : ارسال یکهزار تخته چادرو 2هزار تخته پتو از جمله کمک ها به مناطق زلزله زده غرب کشور است.

اعزام 6 دستگاه تریلر وسایل اسکان اضطراری از البرز به غرب کشور


وی اضافه کرد: همچنین 4 تیم ازاین استان به مناطق زلزله زده اعزام شدند که 2 تیم پیشرو و 2 تیم واکنش سریع است.


چرخسازگفت: 60 نفر امدادگر به همراه هفت دستگاه خودرو امدادی نیز ازاستان البرز به مناطق زلزله زده اعزام شد که 3 دستگاه ست نجات، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس به همراه امدادگران به کرمانشاه ارسال شد. 


استاندارالبرز نیز درنشست اضطراری مدیریت بحران البرز که در پی حادثه زلزله مناطق غربی کشور برگزار شد، گفت: استان هایی که نیاز بوده بنا به تصمیم و تشخیص وزارت کشور برای کمک رسانی مشخص شده اند و ممکن است سهمیه البرز هم مشخص شود.


محمد علی نجفی با تأکید بر لزوم آمادگی استان البرز برای مدیریت حوادث غیرمترقبه افزود: با توجه به اینکه هر حادثه در لحظه ممکن است به وقوع بپیوندد باید آمادگی لازم را در تمامی بخش ها داشت و امکانات امدادی،درمانی و پشتیبانی را نیز برای مواقع اضطراری پیش بینی کرد.


وی اضافه کرد: البرز معین تهران در حوادث محسوب می شود و باید برای تأمین امکانات در مواقع مورد نیاز از پیش اقدامات اولیه را انجام داد و امکانات مورد نیاز دستگاه ها و بودجه پشتیبانی حوادث ستاد مرکزی اعلام شود.


نجفی همچنین با اشاره به اینکه برای اعزام اقلام مورد نیاز باید خودروهای سنگین نیز پیش بینی شود، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید امکاناتی نظیر تریلی را تامین کند.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها