مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت : در استان کرمان هم به تمامی شهرستان ها اعلام آماده باش کرده ایم و در خصوص ارسال تجهیزات و نیروهای امدادی و لجیستیکی هم آماده ارسال هستیم .
کد خبر: ۸۹۴۷۱۷۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان  اظهار داشت : شب گذشته در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه زلزله ۷٫۳ ریشتری در استان کرمانشاه رخ داده است .

وی گفت : شهرهای ازگله و سرپل ذهاب بیشترین آسیب را در این زلزله دیده اند و امداد رسانی اکنون از استان های ایلام ، همدان ، لرستان و آذربایجان غربی صورت می گیرد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان این که از سوی سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور تا به حال استان های فارس و اصفهان در حال آماده باش بوده اند ؛ افزود : در استان کرمان هم به تمامی شهرستان ها اعلام آماده باش کرده ایم و در خصوص ارسال تجهیزات و نیروهای امدادی و لجیستیکی هم آماده ارسال هستیم .

فلاح خاطر نشان کرد : هم اکنون منتظر اعلام خبر از سوی سازمان امداد و نجات کشورهستیم ضمن این که منبع اصلی اخبار در این خصوص را هلال احمر می دانیم و از مردم می خواهیم تا به شایعات در فضای مجازی خیلی توجه نکنند .

وی در پایان تشریح کرد : سازمان انتقال خون از دارندگان گروه خونی o و به خصوص oمنفی می خواهد برای کمک به آسیب دیدگان زلزله خون اهدا کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات