مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام اولین مرحله از اعزام راهیان نور خواهران این شهرستان خبر داد و گفت: 270 زائر دانش‌آموز این شهرستان در قالب 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۲۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

سرهنگ دوم پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از اعزام اولین مرحله از اعزام راهیان نور خواهران این شهرستان خبر داد و گفت: خواهران دانش‌آموز از حوزه شهید فهمیده 2 سپاه اراک صبح روز سه شنبه در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی افزود: این 270 زائر دانش‌آموز شهرستان اراک در مدت سه روز از مناطق عملیاتی اروندرود، فتح‌المبین، شلمچه، هویزه و شوش دانیال بازدید خواهند کرد و از نزدیک شرایط رزمندگان را در دوران دفاع مقدس لمس خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش تاثیرگذار اردوهای معنوی راهیان نور در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: دشمنان نظام اسلامی در تهاجم فرهنگی خود نوک پیکان حمله را به سمت نسل جوان انقلاب اسلامی نشانه رفته‌اند و درصدد هستند تا هویت انقلابی و اسلامی را از بین ببرند.

سرهنگ دوم پاسدار قادری تصریح کرد: حضور مردم و خصوصا جوانان در مناطق عملیاتی بیش از پیش حقانیت «جبهه حق» و بطلان «جبهه باطل» را در همیشه تاریخ اثبات می‌ کند و حضور یافتگان در این مناطق به خوبی درمی‌یابند که اگر ایستادگی‌ها، مقاومت‌ها، جان فشانی‌ها و شجاعت‌های بی نظیر دلاور مردان آن روزهای سخت نبود، امروز در این اقتدار و امنیت به سر نمی‌بردیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور ابزار موفق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر است و انچه تا به امروز این نظام را نگه داشته روحیه مقاومت و تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات