خبرهای داغ:
رئیس اداره بهزیستی مراغه؛

توزیع غذای گرم در بین نوآموزان مهدکودک های مناطق محروم

رئیس اداره بهزیستی مراغه از توزیع غذای گرم در بین 2 هزار و 430 نوآموز مهدکودک های مناطق محروم و روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۰۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

شهین صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید، توزیع غذای گرم در 85 مهد کودک روستایی و مهدهای کودک حاشیه ای و مناطق محروم شهری مراغه آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: یک میلیارد و 781 میلیون ریال اعتبار برای تامین یک وعده غذای گرم روزانه بین نوآموزان این مهدکودک ها تخصیص یافته است.
صادقی اضافه کرد: این طرح در جهت حمایت از تغذیه مناسب غذایی از نوآموزان و نونهالانی است که در مهدهای کودک مناطق روستایی و محروم این شهرستان آموزش می بینند.
وی با اشاره به ارائه بسته های حمایتی از نوآموزان خانواده های محروم و نیازمند زیر پوشش این سازمان در مراغه گفت: امسال 65 نفر از این نوآموزان از یارانه مصوب دولتی برخوردار شدند.
رئیس بهزیستی مراغه افزود: در این راستا، 255 میلیون ریال به صورت یارانه به خانواده های جزو سه دهک پایین درآمدی از سوی بهزیستی پرداخت می شود.
صادقی اضافه کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای خدمات رسان به اقشار محروم آسیب پذیر جامعه، گام های مناسبی در حمایت از تعلیم و تربیت کودکان در خانواده های زیرپوشش این نهاد انجام داده و می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها