در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال در هفته بسیج بافق :

یکی از مشکلات جامعه بشری، مسئله بی کاری و عوارض ناشی از آن است

فتاحی: یکی از مشکلات جامعه بشری، مسئله بی کاری و عوارض ناشی از آن است. بی کاری، به ویژه برای نوجوانانو جوانان بسیار خطرناک و مضرّ است و باید با آن مبارزه شده، یا به نحوی اوقات بی کاری را پر نمود که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۹۶
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ امروز دوشنبه مورخ ۲۲/۸/۹۶ جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال به همت حوزه شهدای خواهر برگزار گردید.
در این جلسه" فتاحی" مسئول کانون بسیج ورزشکاران ناحیه بسیج بافق، "مسلمان" فرمانده حوزه شهدای خواهر و سرپرستان تیم‌های والیبال پایگاه های روستایی حضور داشتند.
در ابتدا فتاحی در مورد اهمیت ورزش گفت: امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند. برخی از مردم، ورزشکار حرفه‌ای اند و گروهی ورزشکار آماتور. گروهی طرفدار و علاقه‌مند به ورزش و دیدن برنامه ها، مسابقات و نمایش‌های ورزشی بوده، وعده‌ای نیز از راه ورزش امور زندگی خویش را می‌گذرانند.
در ادامه بیان کرد که یکی از مشکلات جامعه بشری، مسئله بی کاری و عوارض ناشی از آن است. بی کاری، به ویژه برای نوجوانانو جوانان بسیار خطرناک و مضرّ است و باید با آن مبارزه شده، یا به نحوی اوقات بی کاری را پر نمود که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد.
 مسلمان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد رقابت سالم و دوستانه بین تیم‌های روستایی می‌باشد.
در پایان چگونگی برگزاری، مکان مسابقه، داوری و هزینه‌های آن بررسی و کار‌ها و فعالیت‌ها بین سرپرستان تقسیم گردید.
ارسال نظرات