تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تأسف‌بار زلزله و کشته‌ و مجروح شدن صدها تن از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد و دستور کمک به زلزله‌زدگان توسط بخش‌های متولی امر امداد در آستان قدس را داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۷۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تأسف‌بار زلزله و کشته‌ و مجروح شدن صدها تن از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

کشته‌ و مجروح شدن صدها تن از هموطنان عزیز در اثر حادثه خسارت‌بار زلزله، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.تلاش برای نجات جان افرادی که در زیر آوار مانده‌اند و رسیدگی به حال مجروحان، مهمترین و اساسی‌ترین اقدام لازم در این ساعات سرنوشت‌ساز است.

ایران، سراسر سوگوار این مصیبت است و در این لحظات حساس، هموطنان ما همچون حوادث دیگر یکپارچه و هم‌نفس در کنار مردمی که با ایثار و مقاومت در هشت سال جنگ تحمیلی برگ درخشانی در تاریخ انقلاب رقم زدند، با هر امکانی که در اختیار دارند تلاش خواهند کرد مرهمی بر زخم عمیق مصیبت‌زدگان باشند.

اینجانب با استعانت از پروردگار متعال و استمداد از عنایات خاصه امام‌الرئوف حضرت رضا علیه‌السلام ضمن دعا برای نجات جان افراد نیازمند کمک، به بخشهای مسئول و متولی امر امداد در آستان قدس رضوی تأکید می‌کنم فوراً و با ظرفیت کامل با همکاری دولت و امدادگران به یاری آسیب‌دیدگان این حادثه بشتابند و لحظات را برای خدمت به مردم نیازمند کمک از دست ندهند.

رحمت و غفران خداوند را برای درگذشتگان این حادثه و صبر و سکینه الهی را برای بازماندگان مسألت می‌کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها