خبرهای داغ:
تسلیت استاندار خوزستان به مردم و مسئولان مناطق زلزله‌زده؛
استاندار خوزستان با اشاره به وقوع زمین‌لرزه شب گذشته در مناطقی از غرب کشور آمادگی خوزستان را برای هرگونه کمک‌رسانی به نقاط زلزله‌زده اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۴۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج- منطقه خوزستان، با ابراز تاثر و تالم از جان باختن‌ شماری از مردم غرب کشور در پی زلزله شب گذشته، اظهار کرد: این حادثه دلخراش را خدمت تمامی مردم شریف و مسئولان استان‌های غربی و به ویژه اهالی شهرهای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، اسلام‌آباد و دیگر مناطق زلزله‌زده تسلیت می‌گویم.

وی ضمن ابراز همدردی خوزستان با زلزله‌زدگان ادامه داد: سلامت و تندرستی برای مردم عزیز و مسئولان غرب کشور، شفای عاجل برای مصدومان و آسیب‌دیگان و صبر جزیل برای داغدیدگان و بازماندگان این حادثه خواهانیم.

شریعتی تصریح کرد: شب گذشته حدود یک ربع پس از وقوع زمین‌لرزه بلافاصله طی تماس تلفتی با استاندار محترم کرمانشاه آمادگی خوزستان را برای هرگونه کمک‌رسانی چه از لحاظ اعزام نیروهای امدادی و درمانی و چه نظر ارسال اقلام دارویی و غذایی به کرمانشاه اعلام کردم.

وی ادامه داد: حتی به استاندار کرمانشاه گفتم در صورت نیاز خود من نیز به این استان خواهم آمد. در حال حاضر از طریق هلال احمر در حال ارسال اقلام غذایی و ضروری مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هستیم و آمادگی هرگونه کمک‌رسانی به این استان را داریم.
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها