خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه هواپیمایی استان همدان عنوان کرد

موکب شهید «همدانی» در فرودگاه همدان پذیرای زائران حسینی

مسئول فرهنگی سپاه هواپیمایی استان همدان گفت: موکب سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» به همت یگان حفاظت هواپیمایی همدان در محل نمازخانه فرودگاه همدان در این ایام پذیرای زائران حسینی است.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۲۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

موکب شهید «همدانی» در فرودگاه همدان پذیرای زائران حسینیعلیرضا صفایی شعار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: موکب سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» به همت یگان حفاظت هواپیمایی همدان در محل نمازخانه فرودگاه همدان به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) برپا شده است.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی این موکب افزود: اسکان زائرین اربعین حسینی در محل نمازخانه فرودگاه و اسکان خواهران در دو دستگاه مهمانسرا متعلق به فرودگاه همدان از خدمات این موکب است.

مسئول فرهنگی سپاه هواپیمایی استان همدان بیان داشت: در این ایستگاه صلواتی از زائرین اربعین حسینی در سه وعده صبحانه، نهار و شام شامل غذای گرم و با کیفیت پذیرایی می‌شود.

وی یادآور شد: راه اندازی سرویس بهداشتی و حمام برای رفاه حال زائرین، دعوت از روحانیون سطح شهر و برپائی نماز جماعت در محل اسکان زائرین نیز از دیگر برنامه‌های این موکب است.

صفایی شعار ابراز داشت: همچنین سیاه پوشی و فضاسازی محل میدان فرودگاه با نصب بنر و پرچم‌های متعلق به این ایام برای راهنمایی زائرین اربعین حسینی با توجه به ترانزیتی بودن شهر همدان در مسیر کربلای معلی نیز از اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات