محمود رضا دولت کردستانی:

با گرامی داشت یاد و نام شهدا ملت خود را بیمه می کنیم

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان در اولین مراسم سالگرد گرامی داشت راوی مقاومت شهید محسن خزاعی گفت: با گرامی داشت یاد و نام شهدا ملت خود را بیمه می کنیم
کد خبر: ۸۹۴۶۹۶۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان:نخستین سالگرد شهادت راوی مقاومت شهید محسن خزاعی با حضور مسئولین کشوری و استانی،خانواده معظم این شهید وشهد‌ای مدافع حرم در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارشد.
کردستانی در این مراسم گفت:مسئولین استان در راستای گرامی داشت یاد و نام شهدا همیشه پای در رکاب بوده و هستند که سپاه سلمان و قرارگاه قدس در راستای برگزاری این برنامه زحمات بسیاری کشیدند.
وی بیان کرد:استان سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین، باشکوه‌ترین وعظیم‌ترین کنگره را که با نام و یاد شهدا است را در آینده نزدیک برگزار خواهد کرد.
مدیر کل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:خوشحالیم که امروز با برگزاری مراسمات و محافل گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب را بیمه می‌کنیم.
این مسئول اظهارداشت:امروز خون شهد اء انقلاب اسلامی، مبارزین مدافعین حرم بی ثمر نمانده است وا بهت واقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون این شهدا هستیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد:عزت امروز ایران اسلامی حاصل وثمره خون شهیدانی، چون میرحسینی‌ها، میر بلوچزهی‌ها است که رویشی، چون خزاعی‌ها را تربیت کرده است.
ارسال نظرات