خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج دانشجویی ملایر پیرامون اتفاقات اخیر این شهرستان آمده است:
برخی دست های پشت پرده که بعضاً از ورشکستگان سیاسی هستند با در نظر گرفتن منافع شخصی و مالی خود به دنبال عزل و نصب‌های فرسایشی مدیران شایسته ملایر هستند.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۶۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

برخی دست‌های پشت پرده به دنبال عزل و نصب‌های فرسایشی مدیران شایسته ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی ملایر در حمایت از مواضع نماینده انقلابی و ارزشی ملایر پیرامون اتفاقات اخیر شهرستان ملاير بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ حِزبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ 

یقینا حزب خدا(در هر زمان و همه جا) پیروزند( مائده 56)

دایره بازی برای حزب الله تا حد نیاز جبهه حق باز است. آنچه به اقدامات مؤمن به معنای واقعی کلمه حد می‌زند دریایی از تقوا است. وجه تمایز ثنویت ازلی حق و باطل در تقوای این دو جبهه است که متاسفانه در رفتار سیاسی بعضی از مسئولین نمودی ندارد اما آنچه جای تعجب و قابل تأمل است تعهد افراد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ملت فهیم شهرستان ملایر می‌باشد .

ایراد نطق رییس جمهور محترم هنگام اخذ رأی اعتماد وزرا از مجلس که انتصابات در دستگاه‌های دولتی فراجناحی خواهد بود و گزینش مسئولین مصون از تفکرات حزبی و مصلحت اندیشی‌های جناحی می‌باشد و همچنین حمایت وزیر محترم کشور از عدم دخالت سلایق حزبی و جناحی در تایید صلاحیت افراد برای کرسی‌های مختلف ارگان‌های دولتی، رغبتی غیر قابل توصیف مبنی بر نیل به بلوغ فکری جناح‌های سیاسی کشور را در دل دغدغه مندان متفکر و ملت ایران زنده کرد اما دیری نپایید که با اقدامات قابل تأمل دست‌های سیاست‌زده پشت پرده در شهرستان ملایر اعتبار سخنان رییس جمهور محترم و وزیر محترم کشور زیر سوال رفت و باری دیگر فضای سیاست زده و آلوده حزبی شهرستان، اقدام به انتصابات جناحی و حزبی به دور از مشورت‌های عقلانی و قانونی کرد.

در شهرستان ملایر بعضی انتصاب های تاثیرگذار کلان در سطح کشوری عجولانه، جناحی و بر اساس غیر شایسته سالاری دینی و عقلی به علاوه صرف علایق شخصی و حزبی است. با وجود تذکرات مکرر نماینده ارزشی محترم شهرستان ملایر حجت الاسلام آزادیخواه و امام جمعه محترم حجت الاسلام برقراری به برخی مسئولین استان و شهرستان هیچگونه هماهنگی با نماینده ارزشی شهرستان انجام نمی گیرد، متاسفانه دل کندن از قدرت برای دست‌های پشت پرده شهرستان قابل هضم و قابل درک نمی‌باشد و تفکر لیبرالی آنها، منیّت را روز به روز در آنها بیشتر نمایان می سازد که در اخلاق اسلامی و اخلاق سیاسی امیرالمؤمنین خودبینی بعضی مسئولین بسیار مورد نکوهش قرار گرفته و از آن به عنوان عامل افول جامعه اسلامی یاد شده است. چه شده است که برخی دست های پشت پرده که بعضاً از ورشکستگان سیاسی هستند با در نظر گرفتن منافع شخصی و مالی خود به دنبال عزل و نصب‌های فرسایشی مدیران شایسته ملایر هستند؟؟؟

آیا عزل و نصب های میلی و فرسایشی ادارات دولتی شهرستان ملایر منجر به رضایتمندی مردم و ارباب رجوع گردیده یا در تکمیل برد بازی شطرنج سیاسی کاری های آقایان و دست های پشت پرده است؟ چقدر تاکنون به شاخصه های انقلابی گری و  مدیریت جهادی مورد مطالبه امام خامنه ای (مدظله العالی) توجه شده است؟ اول فروردین امسال بود که مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) در تببین شاخصه های مدیر جهادی فرمودند هر جا که مدیریت جهادی و انقلابی  بود کارها پیشرفت داشت! عمل در گفتار و رفتار به منویات معظم له (مدظله العالی) مطالبه جدی جنبش دانشجویی از مسئولین آسوده خیال دغدغه مند است.

با وجود اینکه خطوط قرمز ولایت و به تبع آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در آن تساهل و تسامح وجود ندارد، بر همگان مبرهن است لکن در اقصی نقاط شهرستان شاهد انکار این مسئله حساس می باشیم و در عزل و نصب ها در دانشگاه ها و ادارات شهرستان این مهم نادیده گرفته می شود. جای سوال است که مدیران شهرستان چه تعداد از عزل و نصب ها را با توجه به میزان تخصص توسعه در زیرساخت های عمرانی و ابادانی،مدیریت شهری و توسعه کمی و کیفی و چه تعداد را بر اساس منافع حزبی و شخصی انجام داده اند؟

با استناد به فضای غبارآلود و سیاست زده بعضی محافل تصمیم گیر حساس در شهرستان لازم است استاندار محترم همدان و معاونت محترم سیاسی استانداری همدان به این موضوع ورود کرده و در مقابل تندروی حریصانه دست های پشت پرده به دور از مواضع انقلابی  شهرستان ملایر بایستند و به حل معقولانه و به دور از جناح گیری سیاسی این امر بیاندیشند در غیر اینصورت يحتمل مطالبه مردمی می شود و مردم فهیم انقلابی شهرستان ملایر تکلیف آنها را روشن می‌کنند.

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر ضمن حمایت از مواضع انقلابی نماینده ارزشی شهرستان ملایر جناب آقای آزادیخواه در رابطه با انتصابات گزینشی، عجولانه و حزبی شهرستان خواستار انتصاب مدیران کارآمد، متعهد به آرمان های انقلاب و امامین انقلاب است که بتوانند در راستای تحقق ارزش های انقلاب و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی مردم و نظام قدم بردارند. همچنین با توصیه تقوای الهی به  بعضی افراد منفعت طلب و تذکر یوم الحساب خواستار عدم دخالت جدل‌های حزبی جریان های غیر انقلابی در زندگی روزمره عموم شهرستان ملایر است.

والسلام علی الحاکم المستضعفین

انتهای پیام/

ارسال نظرات