رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده به فرماندهی سردار فضلی خبر داد و گفت با توجه به نزدیکی فصل سرما در بخش مسکن با تمام توان ورود پیدا می‌کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۴۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی وقوع زلزله در مناطق غرب کشور از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب دیده به فرماندهی سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج خبر داد.

وی در گفتگویی با بیان این خبر اعلام کرد: بنیاد تعاون بسیج، بسیج جامعه پزشکی و مجموعه سازندگی بسیج نیز در این ستاد حضور دارند که در حال اعزام به منطقه هستند.

غیب‌پرور ادامه داد: از دیشب تاکنون گردان‌های امام حسین(ع) و بیت‌المقدس در 5 شهر سرپل ذهاب، قصر شیرین، دالاهو، ثلاث باباجانی و اسلام آباد غرب به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه لشکر نبی اکرم با 10 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه لودر، 5 دستگاه کمپرسی و جرثقیل و تعدادی تانکر آب به سرپل ذهاب اعزام شده گفت: ظرفیت بیمارستانی صحرایی نیز که به مناسبت اربعین در مهران برپا شده بود، به مناطق زلزله زده انتقال یافت.

وی اضافه کرد: 30 گروه جهادی دانشجویی از کرمانشاه و 20 گروه دانشجویی جهادی از ایلام در حال اعزام به منطقه هستند و 100 گروه جهادی دانشجویی از استان‌های همجوار در حال انتقال امکانات و نیروها هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه تمام این اقدامات اورژانسی را انجام خواهیم داد، از آمادگی بسیج در بحث مسکن آسیب‌دیدگان خبر داد و گفت: در بخش مسکن با تمام توان ورود پیدا می‌کنیم و با توجه به نزدیکی فصل سرما نمی‌گذاریم آلام مردم از آن چه هست بیشتر شود.

ارسال نظرات