خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: مراکز آموزشی و درمانی و اورژانس استان برای کمک به کلیه آسیب دیدگان و حتّی سایر استان ها آمادگی کامل دارد و خدمات لازم را به این مراجعان ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۳۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، کیانوش جهانپور، درباره زلزله اخیر در برخی مناطق استان، خاطر نشان کرد: با توجه به زلزله ای که در این استان احساس شد، به طور قطع حساسیت بیشتر مسئولان دستگاه های امدادی را بیدارتر کرد.

وی افزود: کلیه پایگاه های اورژانس استان، در حالت آماده باش کامل هستند و این باره آمادگی خوبی در پرسنل اورژانس وجود دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مراکز آموزشی و درمانی و اورژانس استان برای کمک به کلیه آسیب دیدگان و حتّی سایر استان ها آمادگی کامل دارد و خدمات لازم را به این مراجعان ارائه خواهد کرد.

جهانپور خاطرنشان کرد: برای تقویت امداد رسانی در استان های مرزی، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های مرکز اورژانس استان به استان کرمانشاه اعزام شدند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به این که زلزله یک حادثه ناخواسته است و می تواند اثرات روانی را برای افراد به وجود آورد که در این جا حفظ بهداشت روانی و آرامش دادن به خانواده ها بسیار مهم است.

جهانپور مردم را به حفظ آرامش و منع نشر شایعات در فضای مجازی توصیه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها