حجت‌الاسلام طائب کاهش نرخ جمعیت را توطئه دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در آن دوران که در زمینه داروهای آنتی‌بیوتیک تحریم بودیم در داروهای کنترل بارداری هیچ گونه تحریمی نداشتیم و به راحتی بیش از میزان نیاز در اختیار کشور قرار می‌گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۱۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

حجت‌الاسلام طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در جمع طلاب خواهران استان مرکزی با تاکید بر اینکه حق هرگز مهاجم نیست بلکه مدافع است، گفت: بی‌گمان شیرینی هر مبدأ به منتهای آن، هر حرکت به هدف آن و هر کار و فعالیتی به نتیجۀ آن است؛ تحمل تلخی و سختی در راه رسیدن به هدف و دست یافتن به نتیجه نیز حلاوت خاص خود را دارد که بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: تقابل بین دو جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت بوده و ادامه دارد و کسانی که در جبهه حق هستند یا باید مقاومت کرده و به هدف دست پیدا کنند یا اینکه تَن به ذلت بسپارند و مغلوب جبهه باطل شوند. در درگیری با جبهه باطل نباید سست شد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: تحمل درد در درگیری میان جبهه حق و باطل یک طرفه نیست ولی با عملیات روانی جبهه باطل به نحوی وانمود می‌کند که او هیچ درد و سختی را متحمل نمی‌شود و احساس شکست را در جبهه حق تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام طائب بر لزوم دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: امروز استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست قرارگاه و عقبه دشمن است که تمامی مشکلات و چالش‌ها را در منطقه و کشور برای نابودی نظام اسلامی طراحی می‌کند از ایجاد داعش در منطقه گرفته تا ایجاد مشکلات اقتصادی، و دیگر کشورهای اروپایی و قدرت‌ها غربی با همه عظمت خود فرع هستند.

وی افزود: آنان که می‌گویند بین اروپا و آمریکا اختلاف بیاندازیم هنوز استاد را نشناخته‌اند یا اینکه نمی‌خواهند از حرف خود بر‌گردند چراکه رئیس جمهور کشورمان در زمان مذاکرات تصورش این بود که برای رفع مشکلات باید با کدخدا پای میز مذاکره بنشیند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار به دوراندیشی مقام معظم رهبری در شناخت دشمن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری پس از سخن رئیس جمهور در دیدار با نخبگان فرمودند؛«آمریکا مزدور صهیونیست جهانی» و در سخنرانی دیگری فرمودند؛« اگر مردم آمریکا بدانند که چگونه صهیونیست‌ها از آن‌ها باج گرفته‌اند انتقام سختی از صهیونیست خواهند گرفت.»

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه 39 سال در کشور از سوی دشمنان تحت فشار و توطئه دشمن بوده‌ایم، گفت: در طول این 39 سال آنچه توانسته این نظام و انقلاب را پیش ببرد ولایت است. معیار ایمان قبول ولایت بوده و قرآن ما را به ولایت دعوت کرده است.

وی افزود: اگرچه در این مدت تحت فشار و سختی بوده‌ایم ولی دشمن هم از این سختی‌ها بی نصیب نبوده است. آنچه که در دوران انتخابات آمریکا باعث شد که ترامپ از سوی مردم آمریکا انتخاب شود به گفته مقام معظم رهبری این بود که ترامپ واقعیت جامعه آمریکا را مطرح و حرف مردم این کشور را زد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: امروز دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران معترف هستند و اگر آمریکا تهدید می‌کند که گزینه نظامی روی میز است در واقع یک تهدید پوچ است وگرنه کسی که قدرت دارد نیاز به فریاد زدن ندارد.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: ملت ایران خلاف اهل کوفه هستند و تا آخرین لحظه بر پیمان و عهد خود وفادار هستند. ما برای رسیدن به هدف حکومت واحده جهانی به رهبری امام زمان(عج) تلاش می‌کنیم و ما دولت مقدمه‌ساز هستیم.

وی عدالت را از ویژگی‌های حکومت جهانی امام زمان(عج) دانست و افزود: بانک ابزاری است برای کشیدن ثروت از جیب خُرده سرمایه‌داران و تبدیل آن ثروت؛ تا بانک است عدالت نخواهیم داشت.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار کاهش نرخ جمعیت را توطئه دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: در آن دوران که در زمینه داروهای آنتی‌بیوتیک تحریم بودیم در داروهای کنترل بارداری هیچ گونه تحریمی نداشتیم و به راحتی بیش از میزان نیاز در اختیار کشور قرار می‌گرفت.

حجت‌الاسلام طائب گفت: امروز تمامی مسیری که به اسرائیل ختم می‌شود در دست جبهه مقاومت است ولی اگر تاکنون اقدامی علیه این رژیم غاصب نکرده‌ایم این است که ما هرگز شروع کننده نیستیم بلکه مدافع هستیم و تا زمانی که کوچکترین حرکتی را از سوی دشمن شاهد نباشیم وارد میدان نبرد نخواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات