خبرهای داغ:
استاندار سمنان با تاکید بر لزوم تزریق نقدینگی از محل صندوق توسعه ملی به یکی از واحد های صنعتی گرمسار گفت:مشکلات واحد های صنعتی گرمسار در اینده نزدیک رفع می شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۱۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان در سفر خود به گرمسار به بازدید از یکی از واحد های صنعتی تولید پیچ در این شهرستان در گفت و گو با  خبرنگاران اظهار داشت:این واحد قدیمی است که با ظرفیت زیر ۵ درصد در حال فعالیت است.
وی با تاکید بر لزوم توسعه و رونق این واحد تولیدی بیان کرد:با توسعه این واحد می توان واردات پیچ را به کشور به حداقل امار ممکن رساند و این مسئله گامی موثر در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
استاندار سمنان با اشاره به برخی مشکلات این واحد تولیدی یادآور شد: این واحد تولیدی از مدت ها قبل متقاضی تسهیلات ۵ میلیارد تومانی از محل یکی از بانک های خصوصی در تهران بوده است که تا کنون اقدامی برای پرداخت آن انجام نشده است.
وی با بیان اینکه پیگیری برای پرداخت این مبلغ از تسهیلات از مدیران بانک انجام می شود تصریح کرد: کمبود نقدینگی مهم ترین مشکل این واحد تولیدی است که باید برای رفع آن گامی عملیاتی انجام شود.
دکتر خباز از تزریق نقدینگی از محل صندوق توسعه ملی به این واحد خبر داد و گفت:بالغ بر ۳ میلیون یورو برای این واحد تولیدی پرداخت می شود که پرداخت ان به صورت ریالی در دستور کار است.
وی ابراز داشت:این واحد تولیدی هم اکنون با ظرفیت اشتغال برای ۸۰ نفر در حال فعالیت است که با رفع مشکلات مالی این واحد این ظرفیت افزایش می یابد.
استاندار سمنان اعلام کرد:ارتقا ظرفیت اشتغال به ۲۵۰ نفر،جلوگیری از خروج ارز از کشور و کاش واردات پیچ به ایران از مزایای توسعه این واحد تولیدی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها