اسماعیل احمدی گفت: خط ارتباط بیسیمی بسیج به تهران اصلی ترین راه ارتباطی با زلزله زدگان و کمک رسانی به آنها می باشد.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۵۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اسماعیل احمدی مشاور ریاست و معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از بسیج تمام امکانات و تجهیزات بسیج برای یاری رساندن به زلزله زدگان خبر داد.
احمدی با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان گفت: از آنجا که بسیج از مردم و در دل مردم است طبیعتا همواره بسیجیان اولین نیروی امدادگر تمامی بحران های کشور هستند.
وی در ادامه افزود: در زلزله شب گذشته نیز در همان ساعت شاهد حضور سازماندهی شده بسیجیان آموزش دیده در قالب گردان‌های مختلف رزمی بودیم که اقدامات ارزنده ای در نجات مصدومان به عمل امد.
احمدی با اشاره به آمادگی کامل گروه های جهادی برای اعزام به مناطق تاکید کرد: گروه های جهادی استان کرمانشاه نیز در همان لحظات اولیه در مناطق زلزله زده حضور یافته و تیم هایی از آنان نیز در حال تخمین خسارات کمک های زیر ساختی جهادگران است.همه گروه های جهادی کشور برای حضور در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند.
معاون روابط عمومی بسیج همچنین یادآور شد: هم اکنون بیش از 20 دستگاه امبولانس ، کمپرسی، تعدادی جرثقیل، تانکر آب در حال کمک رسانی به حادثه دیدگان و نیز آواربرداری هستند.
وی با اشاره به ضرورت کسب اخبار از وضعیت مناطق زلزله زده بیان کرد: خط ارتباط بیسیمی بسیج که در تمام رده های این نهاد مردمی در سراسر کشور گسترده است به عنوان بهترین راه ارتباطی تسریع بخش و تسهیل امداد رسانی بوده و همواره کمک شایانی در حوادث و بحرانهایی نظیر سیل و زلزله بوده است.
مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین در پایان از ابلاغ ریاست سازمان به سپاه های استان های همجوار برای امداد رسانی خبر داد.
ارسال نظرات