با حضور حلقه‌های صالحین واحد امیدان امیدانقلاب حوزه ایمان گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۴۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حلقه‌های صالحین واحد امیدان امید انقلاب بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با حضور در گلزار مطهر شهدای شاهرود به عطرافشانی و گلباران قبور شهدا پرداختند.
در این برنامه حجت الاسلام جغتایی مربی صالحین بسیج دانش آموزی در جمع حلقه‌های صالحین مدرسه در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه صفر و اربعین حسینی با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما بمانیم و انقلاب باشد تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل این نظام مقدس توطئه‌های گوناگونی را بر علیه این نظام انجام دادند و تمام تلاش آن‌ها محو اسلام ناب به هدایت ایران بوده است.
وی با بیان خاطراتی از سیره شهدا به خصوص شهدای دانش آموز تاکید کرد: امروز شما دانش آموز باید با تحصیل علم و دانش در کنار شناخت و معرفت از خود و اسلام ادامه دهنده مسیر شهدای عزیز باشید و بدانید شهدا زنده اند و نظاره گر اعمال ما هستند.
جغتایی تصریح کرد: حضور شما در گلزار مطهر شهدا تجدید عهد و پیمان با امام راحل و شهدا برای ادامه دادن مسیر روشن آنهاست و باید تلاش کنید از امروز با شهدا عهد ببندید تا در آینده ادامه دهندگان صدیق راه شهدا باشید.
در این برنامه دانش آموزان با حمل پلاکارد‌هایی در محکوم کردن استکبارجهانی بر ادامه دادن راه شهدا و حفظ انقلاب تاکید کردند.
این برنامه با همکاری شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود با هدف آشنایی دانش آموزان با شهدا و فرهنگ آن‌ها برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها