بمناسبت اربعین حسینی بیش از 4هزار و 100 دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۲۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، با فرا رسیدن اربعین حسینی مرکز زنجان نیز برنامه ریزی گسترده ای را برای پوشش مراسمات و عزاداری های مختلف در استان و پرداخت شایسته به این مناسبت مهم به ویژه پیاده روی میلیونی اربعین انجام داده بود .

در این راستا معاونتهای تولیدی مرکز با بهره گیری از تمام توان خود اقدام به پوشش برنامه های اربعین کردند .

سیمای استانی مرکز زنجان ویژه برنامه های متعددی را برای روز اربعین تدارک دیده بود .

همچنین از چند روز مانده به اربعین حسینی نیز تمامی برنامه های سیما با شیب ملایم به این مناسبت اختصاص یافته بود. برنامه شاخص سیما در روز اربعین پوشش زنده دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان و همچنین پوشش زنده دو شب از عزاداری های حسینیه اعظم زنجان پیش از اربعین بود .

علاوه بر این پخش مستند فاخر اربعین در 33 قسمت ، نیز  از دیگر برنامه شبکه اشراق بود .

در مجموع معاونت سیما بیش از 2150 دقیقه برنامه به این مناسبت تولید ، تأمین و پخش نمود .

معاونت صدا نیز همانند سیما ، با اختصاص اکثر برنامه روتین خود به موضوع اربعین سرور و سالار شهیدان ، همنوا با مردم عزادار استان بود .

صدای استانی برای روز اربعین نیز ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده بود که از اهم آنها می توان به برنامه «اربعین عاشقی» بود که در دو بخش اجرا شد و یکی از این بخشها نیز به مرکز آذربایجان شرقی اجرای مشترک و زنده داشت .

صدا نیز در مجموع بیش از 1500 دقیقه برنامه در عزای حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) تولید، تأمین و پخش نمود .

معاونت خبر نیز همگام با سایر معاونتهای تولیدی مرکز ، پوشش درخور و شایسته ای را به برنامه اربعین حسینی صورت داد . در این راستا خبر مرکز 224 گزارش و خبر اعم از گزارش خبری رادیویی ، تلویزیونی و مکتوب جمعاً به مدت 430 دقیقه تولید و پخش نمود .

علاوه بر این در این ایام بیش از 100 ارتباط تلویزیونی ، رادیویی ، خبری با عتبات عالیات ، مراکز استانها و مرزهای کشور و همچنین اجرای زنده مشترک با برخی مراکز استانها ، جمعاً به مدت بیش از 1000 دقیقه انجام شد تا نمایانگر تلاشهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران در پوشش شایسته شکوه و عظمت اربعین حسینی باشد .

علی ایحال رسانه استانی در این تلاش کرد با بهره گیری از تمام امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی خود در راستای اعتلای فرهنگ ناب عاشورا و پاسداشت و ترویج و تبیین مقاصد و اهداف قیام سرخ کربلا ، قدم بردارد .

ارسال نظرات